Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Söker en sångerska

Söker en sångerska

Hej , jag kollade igår på en film på TV4 Film filmen heter Big night och handlar om 2 bröder som driver en resturang , i början och slutet på filmen så är det en mycke vacker sång som en kvinna sjunger med en underbar röst jag tror att den sången kallas Big night theme men tyvärr så hittar jag den inte nånstans har hittat soundtracket till filmen men den stämmer inte riktigt för enligt vad som står på den skivan så är det en manligt sångare vid namn Claudio Villa o det är inte han som sjunger i filmen .
Om nån vet vem denna sångerska är snälla skriv jag har inte hört en sån röst på länge , jag har gjort massa sökningar både på google o youtube men utan resultat :(

Tackar på förhand :)
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

till DonTomaso: Gary DeMichele är en man!!!
Ja Ha Ha det är en man , men jag gissar på att det är hon christine tucci som sjunger men hon är inte det lättaste att hitta den christina(e) som jag hittade på youtube är inte den jag trodde utan hon heter Martucci sökningen går till henne för dom som laddat upp videos me henne har en mass Tucci i sin beskrivning men som sagt det är nån helt annan så jag tror inte jag kan göra så mycke mer än att spela in filmen nästa gång dom vissar den *L*
Här kan du lyssna på provsnuttar från alla låtar på sountracket. Du får väl kopiera och klistra in länken......

[ www.amazon.com/Big-Night-Original-Picture-Soundtrack/dp/B000000GTH ]
Annons
det har jag gjort o det är låten Stornelli Amorisi och som man hör där så är det ingen man som sjunger utan en kvinna men tyvärr så står det på alla låtar Claudio Villa
Bea
Har du sett att Big Night kommer i repris i morgon tisdag?
kl 15:50 till 17:45 i TV4 film.
Oskar Ja det har jag sett o jag får väl spela in filmen o sen på nåt konstigt sätt överföra till CD-R eller nåt *S*

Ni är alla så snälla som försöker hjälpa mig o det tackar jag för . Jag har helt fastnat i den låten det är super fin lite vedmodig o så väldigt Italiensk :)

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem