Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kondomens Historia

Kondomens Historia

Jag vet inte när kondomen uppfanns. Men jag kommer i håg första ggr. jag provade. Den tog bort känslan totalt,och efteråt kunde vi inte hitta den.

Nå väl! Till slut lyckades vi att få ut den. Resultat : för små.

Kondomen är ju lika dan i dag,man har inte lyckas att få den mycke bättre än när den uppfanns.

Visst har man förändrat i utseende, det finns ju alla glada färger,även knottriga.

Så när ska slutprordukten komma? Så att alla som vill kan andvända denna så viktiga sak. Den skulle spara många människors liv och hälsa.

På frågan till Afrikanska män, varför andvänder ni inte kondom? Så får man ett entydigt svar.

Det är inte så skönt... dessutom är dom för små. Hmm
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

Thomas2!

Nu vet du!! He,he!!

www.rfsu.se/kondomens_historia.asp - 65k
Ha,Ha

Men den står ju kvar på samma ställe och stampa!!! Män tycker ju inte om den. "Den tar bort känslan" Så varför har den inte blivit bättre??

Det går ju i 10 l vatten innan den spricker!! Inte konstigt att den tar bort känslan.
Den som påstår att en kondom är för liten behöver inte bekymra sig,prova själv att trä en kondom över huvudet(det ovanför axlarna) det går fint utan att den spricker..Har man ett organ som är grövre än huvudet behöver man ingen kondom,för det finns nog inte en kvinna på denna jord som kan ta emot ett sådant organ..
Och trillar den av,ja då är det inte kondomen som är för liten iallafall..
Annons
Thomas2
Det blir ett piller till att hålla reda på. Det gäller att bar att ta rätt när det gäller.
Pillertrillarna trillar nog inte dit i alla fall
Ha ha
pellefant

Varför säger folk att den tar bort känslan? Är den så liten att den går på halvägs är den för kort... inte tjockleken.
Thomas/
min lillebror hette Ottar.
Men vad hjälpte det.
Ha ha
ozzy

Piller eller inte. Varför har man inte lyckas ta fram en kondom som människor gilla?

Det skulle rädda många människorliv.
Thomas/
Vi människor vill ha närkontakt i denna krassa värld.
Därför är vi inte nöjda med de kondomer som finns. Känslan är ju lika med noll. Därför har jag endast använt två kondoms i mitt liv. Båda gångerna misslyckades det.
Ett gick sönder, ett tog för lång tid att anordna, hehe
Sen brydde jag mej inte. Allt har gått bra eller kan jag skatta mej lycklig vad det beträffar. Eller är man inte, vad heter det, produktiv...
Om man hade satt knottrigheten på insidan?? Kanske hade det varit bättre,

eller varför inte på både utsidan och insidan?? Hur som helst verka det inte funka.
Thomas2/
Kör utan, Du får lita på turen...
Så får man kanske inte säga.
Hejhej

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem