Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kondomens Historia

Kondomens Historia

Jag vet inte när kondomen uppfanns. Men jag kommer i håg första ggr. jag provade. Den tog bort känslan totalt,och efteråt kunde vi inte hitta den.

Nå väl! Till slut lyckades vi att få ut den. Resultat : för små.

Kondomen är ju lika dan i dag,man har inte lyckas att få den mycke bättre än när den uppfanns.

Visst har man förändrat i utseende, det finns ju alla glada färger,även knottriga.

Så när ska slutprordukten komma? Så att alla som vill kan andvända denna så viktiga sak. Den skulle spara många människors liv och hälsa.

På frågan till Afrikanska män, varför andvänder ni inte kondom? Så får man ett entydigt svar.

Det är inte så skönt... dessutom är dom för små. Hmm
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Ozzy!

Jag behöver inte bekymra mig. Jag tänker på dom"vitala" som byter partner i ett kör.
Vad tyst det är i bland kvinnorna här på is. Har ni inga komentarer till denna så nödvändiga produkt!!
Thomas2/
Inte jag heller se info...
Det finns ju så mycket "anti och superanti inom data. Så det står snart inte på förrän vi kan radera även sådana misstag inom en vecka eller två även inom detta delikata område.
haha eller ojdå va bra då.
Fast där måste man bestämma sig hur man vill ha det.
Säkert eller inte. För att dra en parallell med tidigare inlagor från mej
hej
Annons
Är det inte konstigt,att med denna enorma reklamproppaganda som är i våra tv-kanaler. Inte ett ord om kondomer!!

Det finns ju p-piller tycks man resonera: Men dom hjälper knappast mot spridningen av sjukdomar. Vad kan detta beror på? Vill man minska befolkningen i värden??
Thomas2/
Nu har jag inte mer att tillägga i denna tråd. Det finns säkert mycket mer att"penetrera" men jag tycker att ngn ungdom med ev. barn på bygden som han inte vet om får ta över pinnen.

Mvh
kanske någon salva då, som stelnar till av sig själv skulle vara något. Typ plåstersprayen he he. Vilken tråd...
En gammal arbetskamrat berättade för mej för många år sen att när hon och hennes kille fick för sej att ta en snabbis så saknades det en kondom, men killen var fantasifull och trädde på en plastpåse!!!!!!!!!!!! Hon påstod att det var sant och gött var det också..........sa hon!!
Joanna!!

Det kan jag tro, att det var gött alltså........det måste ju ha känts bra mycket mer med en skrynklig påse än en slät kondom som
river runt i hugget!!!

/Mimmi
Det verkar som "Kamasutran" ligger i lä..vad gäller fantasi.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem