Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Säkerhet och förnuft

Säkerhet och förnuft

När jag läser om alla dessa insändare som handlar om antivirusprogram blir jag nästan mörkrädd. Det är antispyware, t.o.m. ett superantispyware.
Ponera att en kille eller tjej just läst om att detta Superanti.. det måste vara just det den sökt efter och kan nog ta bort den där förargliga spyvaren som ligger och spökar i roten på dennes hårddisken. Så installeras programmet och det händer inte ett jäkl...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Breeze

Ditt nästa uppdrag blir att uppgradera din profil till en fyra

Tack för nu

Ozzybozzy
Breeze

Jag var för snabb.
Går inte att ladda upp filen, programmet virtual disk varken i IE7 eller FF

Hej
Breeze

Tack för ditt arbete med detta! Menar du att man klara sig utan andra virusprogram?
Annons
Thomas2.
Nej för tusan... detta är inget annat än ett komplement som gör att Du kan testa filer eller program som Du är osäker på.
Se det som en extra säkerhet när Du är ute på farlig mark...

Ozzy
Mysko, jag laddar ner från sidan utan problem. Bara att klicka på själva namnet, nån sekund senare kommer den där typiska download dialogen, välj var Du vill spara....
Du får en fil packad i winrar, du behöver alltså packa upp den först innan man kommer åt själva program och instruktion.
http://www.rarlabs.com/download.htm
(Du kan även packa upp i ett annat program, ex.vis 7Zip)

//Breeze

PS... ju mer man lär sig om datorn, ju mer övertygad blir jag om att nedgradera profilen till en tvåa.
Hela tiden hittar man nya spännande områden som jag inte begriper ett skvatt om !
Positivt är att man aldrig tappar intresset när man hela tiden finner ny mark att bryta...

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem