Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Medlemmar

Medlemmar

Göcke
Hur många registrerade medlemmar finns det på IS
Och hur många aktiva?
Med vänlig förfrågan
//Ozzy
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

Ozzy!

Jag tippar att vi är 11036 st. Du har själv nummer 5411.

Kolla din profil så ser du ditt nummer i adressfältet längst upp. Dom sista siffrorna i raden.

Men vi är inte så många aktiva som skriver. Många har kommit och gått.
Klicka på ditt "nicknamn". Inte profil.
Synd att det inte är flera. Är de rädda att ha för avvikande åsikter, eller inte tro sig kunna skriva så andra förstår.
Jag tror många är drabbade av alltför stor självransakan. Är rädda att göra bort sig.
Att göra bort sig det är ju jag expert på.
Jag tycker fler av olika ämnen togs upp. jag tänker mig att det finns åtskllligt som vore av värde för forumet att ventileras och oss andra att ta del av.

Tänk, 11036 medlemmar och endast 154 inloggade just nu.
Det bevisar ju att det är inte är bara pensionärer, så ämnena borde ju vara spridda över hela registret.

Men de kommer väl en chatt eller blogg så småningom

Hej
Annons
Jag försökte klicka på mitt nickname men det går inte att klicka på det. Det händer ingenting. Vet inte riktigt vad du menar. Men om det du skriver om adressfältet stämmer så innebär det att jag skulle ha nr 70093 och då är det många fler än du tippade. Jag har ju varit medlem här på IS sen början av 2000 och det har säkert kommit många fler sen dess.
Leiake - du är ganska finurlig eller ska man säga observant.
Du bör uppdatera din profil. Datorkunskaper 2? Tror jag inte på. Eller är du blygsam?
-3 grader i natt. Brrr!
Det är bara vi pensionärer som har tid att sitta här på dagtid. Dom andra jobbar och drar in pengar för att vi ska kunna få vår pension..
babo43 - du har nr 2940
Klicka i rutan t v om ditt inlägg på babo43 (blåmarkerat) så ser du uppgifter om dig. I rutan längst upp i fönstret med wwwadressen till IS ser du ditt idnr.
babo43
Hej från ny medlem
du var medlem nr. 2,940
Jag var nr. 5411
Men jag undrar om det stämmer, det finns ingen logik i detta.
Om du har 2,940. borde jag ju var ca 10,000 eller uppåt grovt räknat

Talet 70093 . Kan det tillhöra Hemsidan
Ja det får nog någon expert ev. vid namn Göcke svara på.

ses
En fråga till
Om jag jobbar i FF och har IS som startsida och jag drar upp en ny flik. t.ex. en tidning, är jag fortfarande inloggad då, fast enligt mej är jag ju inte aktiv på IS. Hur förhåller det sig med det. Pendlar man ut och in eller?
babo43

Dessutom måste du vara inloggad. Det är en stor fördel. Annars ser du inget. He,he!!

Göcke är Nr:5. Jag är Nr: 16.

Vi får höra om Göcke bekräftar min tes. Men jag tror det stämmer.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem