Torsdag 16 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Medlemmar

Medlemmar

Göcke
Hur många registrerade medlemmar finns det på IS
Och hur många aktiva?
Med vänlig förfrågan
//Ozzy
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Det var ju det året registreringen började (2006) så det är väl inget konstigt....innan var det vilda västern
Emans
Ok. det får väl betecknas som nyhetens behag. det roliga är ju att det hållit i sig. Drygt 11,000 i dag. det är en fantastisk siffra. Men var är alla.

Natti natti.
Jo vi andra är nog här, men har man inget intressant att bidra med eller tycker att tråden är intressant så är det väl inte värt o skriva nåt. Snacka här bara för snackandets skull det kan jag vara utan. Har annat o göra
Annons
Starta en egen tråd då med något intressant efter din egen kaliber.
Det har ju ändå visat sig att det enkla vardagliga fascinerar människor mer än en del tycks tro.

Trevligt att du finns där ändå. sidan verkar ju intressant om inte annat.

Med vänlig hälsning
En vanlig knegare
Jag förstår inte hur jag ska göra, för hur jag än försöker följa Era råd, inte 17 kommer det fram något nummer på min profil.
Vad gör jag för fel?
håll muspekaren på ditt nick så syns det nere i vänstra hörnet......

du är nummer 10641
Tack!
Det var ju hur enkelt som helst. Men det är ju lördagkväll och hjärnkontorets personal hos mig har förmodligen tagit helgledigt.
Hej Estrid
Du kan också trycka på ditt Alias "Estrid" det är blå text. Du kommer till din profil. Ordninsnummret avläser du längst upp till höger på Internetstarts adressfält efter likhetstecknet. där står det 10,641.
Tryck på mej Ozzy, så ser du att mitt ordningsnummer är 5,411
Så vinkar jag till dej också.

Hej Hej
Hej har alltid undrat vad jag har för id nummer men nu vet jag 91 så man är en gammling!
Återigen vill jag poängtera detta.
Att den här tråden har i alla fall hjälpt några att få sina frågetecken ut rätade till utropstecken.
hur banalt det än kan synas i en dels ögon

Kan jag avsluta tråden som löst nu då?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem