Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Växthuseffekten?

Växthuseffekten?

citat
"Cirka 70 procent av jordytan är vatten. Folktätheten är i genomsnitt cirka 50 personer per kvadratkilometer landyta, uppger AP. Långt mer än 99,9 procent av jordytan är inte upptagen av människor, enligt forskaren Alex de Sherbinin vid Columbia University. "


Detta borde väl tala för att vi inte har så stor inverkan på miljön som skrämselpropagandan gör gällande.

Haven släpper ut 99.9% av alla växthusgaser, människans utsläpp kan inte ens mätas i promille.......
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

@Emans

Du hakar på gamla inlägg. Det är lite lurigt. Varför gör du så???

Det är ju inte mot några regler. Men jag skulle aldrig göra så, utan att varna
känsliga personer.

Jag läser aldrig mina gamla inlägg.





leiake! Det är tur det!! Jag skulle hitta ex i från dina inlägg,lååååång tillbaka i tiden!!
Växthuseffekten? Vaaadå???? Det har funnits kallare perioder varmare perioder, sedan jorden bildades. En gång låg Sverige nere vid ekvatorn.

Ska jorden försvinna blir det att den explodera eller att vi träffas av en massa skrot ifrån rymden. Eller ett kärnvapen krig.
Annons
Jag kanske tycker att detta är ett aktuellt ämne.............leiake,


å jag skriver det på min laptop som jag är helnöjd med, kan till och med ta med den in på toa surfa om jag vill, prova du det med din stationära eller kanske ut på altanen till sommaren eller när jag åker ut i båten.
En lustig sak är ju att en del forskare säger att det ska bli ökenklimat och andra forskare säger att det ska bli en ny istid och några forskare säger att vi ska få ett tropiskt klimat. Bara en sån liten sak kan ju få en att börja lyfta på ögonbrynen. Hur ska dom egentligen ha det?

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem