Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Har ni pissat i en port

Har ni pissat i en port

Ha,ha!!

En känslig tråd. Jag vet inte hur många ggr. jag har gjort det. Kan inte räkna så långt. Men jag har gjort det liksom dom flesta på IS. Även damer.

Varför?? Nöden har ju ingen lag.

Varför inser inte dom ledande detta. Eller har dom påse på magen allihop.

Allmäna toaletter är ju lösningen där öldrickandet är utbrett.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=427366
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Nej
Oskar!

Kanske inte i en port, men bland buskar och blommor. Eller hur???
Kanske inte så ofta i en port, men det har hänt. Oftast pissar jag i någon buske eller så..

I Linköping så finns det brist på offentliga toaletter i stan. Jag vet i princip bara om två offentliga toaletter. (Oftast ur funktion)

Visst kan man gå till MC Donalds eller Burger King å slå en pink, men dessa inrättningar är ju egentligen till för restaurangens besökare.
Annons
I Frankrikes små byar och småstäder, brukar de ha ett torg mitt i stan. De saknar sällan en offentlig urinoar. De är även målade i glada färger så de är svåra att missa när det rinner på.
De ska vara runda och ha en central plats på torget och nära till ljugarbänken där byns åldringar sitter och tar sig en stänkare. då gäller det att ha nära till när det behövs. Det finns många gamla traditioner som vi skulle behöva anamma här i det "rena" Svedala"
det gäller att, ta inga risker i detta förbenade Land, då kostar det skjortan

Rätta mej om jag har fel.
Som ni förstår så gäller detta inlägg centrala delar av våra större städer.

Hur "f-n" hittar en ölstinn tonåring en buske i centrala Göteborg. Där finns inga buskar. Där finns bara portar.

Förr fanns det pissoarer i centrum. Men dom luktade ju inte gott. Så mycket
kommer jag ihåg. Ugh.ugh. Men idag måste det ju finnas lösningar på detta naturliga problem.

Ta ett foto på varje "nödig" som kommer in. Då stoppas åverkan. Tror jag.
Nog har det hänt. I stan, som för de flesta..
När man färdas på våra vägar finns tusen "rastplatser där man kan köra in och rasta, men pinka det får man göra i skogen, om den nu inte är nedhuggen.
Givetvis har man gjort de samt bland buskar å snår. I dessa sommartider när det blir lite mer av biran i sommarvärmen. Nu drar Kristianstadsdagarna igång å då blir de väl mer av både det ena å det andra.
Vadå ölstinn tonåring, jag måste, så fort jag ser en toalett.
Så i buskarna blir det ofta.
Ozzy!

Så var det i Sverige när jag växte upp.

Det fanns pissoarer i varje hörn. Men bara för män. Kvinnorna fick gå på kafe och betala för kaffe och dopp annars fick dom inte nyckeln till toaletten.

Idag får folk välja. Pissa ner dig eller betala böter. He,he!

Det låter sanslöst dumt.
Ha,Ha!

Nöden har ingen lag,en del riskera livet för att tömma. Sätter sig på järnväg spåret,eller framför startande bussar.

Höll på att köra över en flicka på det viset PHUUU.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem