Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Har ni pissat i en port

Har ni pissat i en port

Ha,ha!!

En känslig tråd. Jag vet inte hur många ggr. jag har gjort det. Kan inte räkna så långt. Men jag har gjort det liksom dom flesta på IS. Även damer.

Varför?? Nöden har ju ingen lag.

Varför inser inte dom ledande detta. Eller har dom påse på magen allihop.

Allmäna toaletter är ju lösningen där öldrickandet är utbrett.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=427366
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Förr så hände det att Folk pissade från järnvägsbroar ner på elledningarna. Efter ett antal dödsfall så sattes skyddskåpor upp i direkt förbindelse till broar så att man inte ska kunna kissa på ledningarna.

Ibland kissar man med livet som insats, hehe..
Fajjer!

Myndigheterna gör allt för att vi inte skall kunna urinera. Om man vill pinka på en högspänningslednig så blir det 800:- i böter + döden. Ha,ha!!

Såg på Discovery att det är en myt att man dör av att pissa på en kraftledning. Då måste man ha en väldigt kraftig stråle och troligen en stor spruta. Ha,ha!!
kanske dags att fotografera alla pissoarer som ni finner och lägger upp här på IS med vägbeskrivning, så kanske alla hittar dem till slut.

Annons
leiake , den myte får vi nog revidera. de kunde inte ha så mycket kunskap
om hur väl ledande urinet är.
Göcke!!

Jag har redan tipsat www.hitta.se. Din ide är genial.

Det finns ju tips om brevlådor. Jag postade ett brev förra året. Ha,ha!!

Men pinkar det gör jag oftare ju äldre jag blir. Snart varje kvart.

Tänk att ställa in sin GPS så att bilen "tutar" när man närmar sig en rastplats med urinoar.
leiake: Det är möjligt att det är skrock. Jag har aldrig testat själv!

Men kissar man på ett elstängsel till kohagar så känns det rejält kan jag lova dig. :P Sånt höll vi på med när jag gick på kollo, hehe.. Fast det är ju elektriska urladdningar samt att man står närmre, så det kanske inte är jämförbart, hehe..
Göcke har nog rätt. Prova inte.!!

Undrar om inte Discovery gällde tunnelbanans elräls. Den går visst att
pinka på.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article152815.ab
Haha, lite skillnad på tåg och tunnelbanor.. :P Om jag inte minns fel så ligger spänningen på 16000 volt, växelström när det gäller tåg, samt runt 700 volt, likström i tunnelbanorna.

Fast det betyder inte att man ska vidröra tunnelbanornas elledningar för det. Har läst om koppartjuvar som har dött vid försök av stöld av elledningar i tunnelbanor.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem