Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Djurskit....inte farligt

Djurskit....inte farligt

Har länge undrat över hur kattskit och hundskit kan intresserat så till den grad att det år efter år med jämna mellanrum förekommer i i nsändarspaterna
Har själv både katt och hund och har aldrig tagit upp bajset, vadå det försvinner ju vid nästa regnväder!!!
Låt naturen sköta sig själv det har den gjort i tusentals år, innan plastpåsen ens var uppfunnen.
läste i en debatt i lokaltidningen för en tids sedan att"plastpåsen kräver 52 miljoner liter olja per år"
Ett litet men dock ett bidrag till en bättre miljö
Har ni tänkt på det som som de miljöfarliga fabrikerna spyr ut dagligen ,DET ÄT INTE KATTSKIT DET'
Miljövänlig MATTE
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3

göcke radera mig då de e du vill så du kan ha north micke 03 under armen men ja vill lämna detta trevliga forum nu medsamma så ni blir nöjda
tack för min tid på detta forum faktiskt enda gången ja varit medlem trevligt var de................................................
Ja bor man på landet så får man betala det priset

med tömning och flugor!

Men det är som Du säger Göcke,

man skall lägga "skiten" där den hör hemma!!!!

Inte så att den är till besvär för andra!!!
Vi har ett litet primitivt ställe långt ute på landet som vi brukar besöka ett par veckor på sommaren, och jag måste säga att kodynga, aahhhh det är ju som nektar

Inte alls att jämföra med en schäferruka rätt utanför porten mitt i stan.
Annons
Jamen Göcke, du är la för härlig!
Hahahaha.......sicket j-a SKITSNACK det var här då, det är väl
SJÄLVKLART att man ska plocka upp efter huden om den
kackar på olämpligt ställe!!!!


//Mimmi
Ha,Ha

Sluta att prata om skiiiiit..... jag sitter och äter. Klart att man ta upp bajset efter sin hund.

Behövs inte ens att ta upp på ett forum som detta.
Kan man inte fästa bajspåsen på hunden, innan man går ut ?
Abraham berättar till Jakob:
Jag vandrade i öknen, plötslig ett lejon dök upp framför mig. Jag blev rädd, jag sprang. Lejonet efter mig. Som ett under lejonet ramlade och jag blev räddad.

Jakob:
Fantastisk, jag skulle ha skitit på mig av rädslan.

Abraham:
Vad tror du, vad har lejonet halkat i?
Ja så kan det gå!!!

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem