Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Blir ni lurade?

Blir ni lurade?

Nu på sista tiden så verkar det som om att affärerna lägger in som system att skriva en varas pris på prislappen och sedan lägga till flera kronor i kassan.

Jag tror att det inte varit en enda gång som jag inte fått säga till i kassan de senaste 3 veckorna.

Antingen så är prismärkningen fel eller så får man för lite tillbaka i växelpengar.

Senast igår var det avfettning på odal som det...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Nej. Av tio köp så blir jag kollad 9ggr. Jag har gett upp! Handlar på vanligt vis nu,men inte på detta varuköp. Som tur är finns det fler butiker.
Blir vi lurade. Svar ja!! Ifrån morgon till sena kvällen.

Det börjar på morgonen när jag hämtar tidningen i brevlådan. Hälften av det som står i den är ju rena bluffen. Min affär i byn fick en vattenskada. Dom fick stänga stod det i tidningen. Det var inte sant. Dom förlorade massor av kunder. Idag ber tidningen om ursäkt.

Sedan slår jag på datorn och tittar hur mycket jag förlorat på mina värdepapper. Snacka om att bli lurad. Ha,ha!!

Så fortsätter det och nu är klockan 11,00. Redan lurad 2 ggr.

Då kommer brevbäraren med alla räkningar och annan "skit". Då är man verkligen på väg att bli lurad. Det står för och efternamn. Man är utvald till att få en miljon. Man skall klistra lappar. Snacka om bluff.

Nu är det lugnt till klockan är 17:20. Då stänger börsen. Då har man blivit lurad igen. Tro mig.

Vid 18-19 tiden slår jag på TV:en. Då börjar det riktigt att luras med denna
reklam. Man skall köpa bakterier att dricka. Då blir man inte förkyld. Skona mig från detta lurendrejeri. Ha,ha!!

Nu orkar jag inte mer. Men ni fattar att vi blir lurade.
Jag håller med alla, visst blir vi lurade hela tiden... Satt och surfade på Internet poff och där dök det upp en popup med reklam om ett piller..

Jag är inte stor, 70kg, 176cm öh. Har tränat på gym sedan -06, det syns lite på armar/ben men tvättbrädan har inte visat sig ännu, åter till reklamen.

Där finns 2 bilder, före och efter förstås, på bilden en kvinna ca 170 lång. På bild 1, väger hon runt 80-85 kilo rätt rund om mage, lår och armar.

Bild 2, väger hon runt 55-60kg, välsvarvade ben, smala armar och näe, tvättbräde mage med 6 rutor som en atlet. Och det enda hon gjort är tagit ett piller morgon och kväll i en veckas tid, inget annat.

Jag säger bara: TACKA VET JAG PHOTOSHOP! Där kan man få överarmar som Arnold, och hur många rutor som helst på magen, och detta bara på ett par timmar.
Annons
Att man börjat med scanner är väl ytterligare ett sätt att kolla oss hårt arbetande människor hur mycket vi lura deras butiker. Att man sen lura sina kunder med gammal köttfärs och annat spela ingen roll.
Tjena!
Jag använder gärna scanner när jag handlar på Maxi men då använder jag samtidigt kalkylatorn på mobilen så jag vet att det stämmer. Det ni beskriver det har jag inte upplevt men jag hoppas att ni får ordning på era butiker.
Upp till kamp för att fusket ska sluta. Har blivit uppmanad 1ggr på Maxi till kontroll å vi handlar där möe så de tycker jag inte e nåt å bli upprörd över.
Flytta till skåne där e vi ärliga he he.
jigsaw!

Du startar i V75 i morgon lördag. Du har NR 15 i avdelning 2.

www.atg.se

Men vågar man "spika dig". Du klagar ju på övervikt.
leiake!
det gör du! Jag e i bra form även om jag e lite överviktig he he. Deta e utanför tråden så: Sorry men leiake började!
Fortfarande med i tråden ju.

rubriken lyder:blir ni lurade och jag blir ialla fall lurad på v75.

Iofs så är jag kanske den stora v75 vinnaren eftersom jag inte spelar på det?
Vet inte hur man gör

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem