Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Veterinärkostnad

Veterinärkostnad

Varför måste det vara tjugofemprocent moms på dessa. Var iväg med katten igår Kostnad 1700kronor och då var det inte akut då hade det blivit det dubbla. Sen säger de att det är bra för äldre att ha husdjur antar att de menar pensionärer när de pratar om äldre. Med dom pensioner vi har är det knappt man har råd att betala om man blir sjuk själv.Kontentan blir att många djur far illa då de ej får den vård de behöver när de blir sjuka Tycker det är ett sorts moment tjugotvå.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

Seniorita Du har rätt när det gäller försäkringsbolagen. Det är ju också så att ju äldre katten blir ju mindre får man tillbaka till sist blir den utförsäkrad När jag skriver ner detta far tankarna osökt över till oss människor där synsättet idag verkar gå åt samma håll. En avvikelse från ämnet men ändock....
kolla min profil. Katten hade blivit biten i svansen och vad gör man inte för att bevara den.
Katter gör sig bäst på landet. Bor man i lägenhet så så borde utekatter förbjudas. Jag kommer ihåg när vi bodde i lägenhet och grannens katt sprang runt och kissade på varenda altan/balkong och det luktade sur pina och pest.

Katten försvann tillslut spårlöst och ägaren kunde inte förstå vart hans "snälla gulliga katt" hade tagit vägen.

Personligen så tror jag att någon trött granne tog saken i egna händer.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem