Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Det här med Ara Abradadbra

Det här med Ara Abradadbra

He,he!!

Jag testade mina känslor på Svd. Naturligtvis så var jag i minoritet. 40% tyckte som jag medans 60% var för denna Akarabadadar.

För det första skall man heta Sven Olsson om man skall vinna OS-guld för Sverige
Allt annat är ju otänkbart. För mig i alla fall.

Ingemar Stenmark och Björn Borg är ett undantag. Dom behöver inte byta namn. He,he!!

Man skall tävla för det land som man ser ut att komma ifrån. Annars blir det så "galet" . Lägg ner OS. Vi har blivit så globala så det blir löjligt med dessa
lekar. På norska heter OS- Olympiska Lekar- .
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

speedball !

Den här Ara Abbrrahhann. Han körde en ful grej.

Nu vet alla vem han är. He,he!!

Jag kollade honom på TV nyss. Det är ingen idiot! Tro mig!!
leiake. Ser man dina två inlägg här märker man verkligen att du är personen som "drar alla över en kam"

Skulle ALLA svenskar vara smygrasister?!! Ett tips till dig. Försök få kontakt med en invandrare, diskutera/umgås med denne så ser du att det är en vanlig människa det med, sin hudfärg till trots
speedball !

Jag kollade din profil. 34 år. Avesta! Var ligger det i Sverige?He,he!!

Alla svenskar är smygrasister. Det ingår i kulturen. Så blir det i alla tider.

Tyvärr!
Annons
Man ska inte presentera sin uppfattning om saker och ting som om det vore fakta.
leiake!

Ha,Ha Du och jag är för gamla till att vara smygrasister, jag tror att det är sämre ställt med dom yngre??

Vi är ju vana vid invandrare dom har ju varit här sedan 60-talet.Dom har ju hjälpt till att bygga Sverige. till det är i dag.
Håller med pluppen, sven olsson hade stått kvar och knutit näven och sagt ja tack.
Så gör väl vi svenskar med det mesta?
Vill vi ha höjd skatt? Näe!
Vi höjer ändå. Ja tack, det går bra.

Man ska naturligtvis tävla för sitt ursprungsland tycker jag.
Jag vet inte hur det ligger till med korsordspapegojan.

Annars kan väl de rika länderna köpa till sig sina stjärnor!
Hur skojigt blir det då?
Han gjorde helt rätt som protesterade
Stackars dig leiake som snart måste bli vårdad på hemmet av importerad arbetskraft.
Du startar nu trådar som får respons leiake!
Och jag står på samma sida som dom andra 60 procenten, och undrar om icke du med står där, när du inte ska provocera?
Annars så säger vi nog "Olypiske leker" och idrotten skal väl vara lek, eller?
leiake jag håller med dig tills en mån,ni kommer väl ihåg svenskan Ludmilla innan dopningen och föredetta ryssen efter dopningen.Män dö dra inte alla över en kam.Dä ä la inte så att alla är smygrasister...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem