Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Det här med Ara Abradadbra

Det här med Ara Abradadbra

He,he!!

Jag testade mina känslor på Svd. Naturligtvis så var jag i minoritet. 40% tyckte som jag medans 60% var för denna Akarabadadar.

För det första skall man heta Sven Olsson om man skall vinna OS-guld för Sverige
Allt annat är ju otänkbart. För mig i alla fall.

Ingemar Stenmark och Björn Borg är ett undantag. Dom behöver inte byta namn. He,he!!

Man skall tävla för det land som man ser ut att komma ifrån. Annars blir det så "galet" . Lägg ner OS. Vi har blivit så globala så det blir löjligt med dessa
lekar. På norska heter OS- Olympiska Lekar- .
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3

Citerar min dotter.

"Jäva invandrare, och ta inte åt dej jag tycker illa om Svenskar också"

Olympiska spelen är personliga prestationer. Att man sen delar upp länder i ariska raser är befänkt. Otänkbart att en Norrländning ska spela fotboll i HIF ?

Detta är så löjligt.
Har ni olika nivåer på Invandrare ???
Svensk, Skaninav, Nordeurope Etc. Hör ni inte. Är en Afrikan värre än en Indier ?
Eller blandar ni mer in relioner ? Ateist mot en Hindu ?

Tycker ni att folket i Kina, Japan etc. är så intressanta för att ni känner er bättre rasmässigt?

Och behöver Sverige arbetskraft så kan klassamhället komma igång. Gärna en Polack som städar för de är sämre, men göm silveret för de är tjuvar. Eller de var Litauer eller Olsson alkolist?

Hör ni inte hu sjukt det är. Jag tycker illa om IDIOTER oavsätt ras, färg och politiska åsikter.

Och då kan ni gissa var vissa av er hamnar !

Kom inte till Sverige och ta våra arbete, välfärd och sociala status. Men köp gärna CocaCola, Mc Donalds etc. och gynna den Amerikanska Militären med vinst och därmed skatt.

/H

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem