Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Adamo-varning

Adamo-varning

Jag avråder å det bestämdaste alla från att ha med detta företag att göra. Jag gick på ett erbjudande för två månader sedan, men har ännu inte lyckats bli kund. Timslånga köer i telefon, veckolånga svarstider på e-mail och nekande att ta emot post, tillhör det naturliga för Adamo.

Just nu försöker jag krångla mig ur de juridiska "hakarna" jag kanske hamnat i med Adamo
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Vad är Adamo?
http://www.adamobredband.se/
Förlåt,

Jag borde förtydligat mig: Adamo är en bredbandsoperatör
Annons
Ja det verka lite skumt!
Skulle detta helt okända bolag har Sveriges snabbaste bredband?? Tillåt mig att tvivlar en aning.
Det brukar vara så med uppstickare. de litar så på sin egen förträfflighet och affärside, så de glömmer det där med service och underhåll.
Detta är inte någon uppstickare eller okänt bredbandsbolag. Jag har haft Adamo i snart 4 år och det är ett kanonbolag att ha med att göra. Bra service och snabba i att svara när man ringer till supporten jämfört med andra bolag, inga nämnda.
Jag har haft Adamo i två år och känner inte alls igen det du skriver om Kvibergsmyran

Det tog två veckor innan mitt abonnemang kom igång och dom få gånger jag har haft problem så har det varit högst fem minuters väntetid i telefonen hos support så från mig får Adamo tummen upp
Jag har också Adamo och dom är kanon. Både billiga och jättebra.
Nu är det ju inte alla som kan få deras bredband efter vad jag såg.Alvesta te.x

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem