Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

UFO

UFO

Angående denna rubrik i dagens SvD.
Är det någon mer som skådat något oförklarligt och vågar sätta sin heder på spel genom att berätta sina upplevelser här på Forum?

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_1722759.svd
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag tror att jag är gift med ett!!
Får hon syn på detta så blir ni en medlem mindre på is
Annons
patrikke!

Vill du jag skall ringa och påminna Anja i kväll. Ha,ha!!

UFO? Vad är det. En ny wc-stol,eller...?

UtanFantasiOrkar... vi inte leva. Dom som tror på UFO,dom tror nog på spöken och tomten samtidigt. Dom är lite konstiga.

Den här gubben som har hållit tyst om sina upplevelser i 37 år. Honom vill jag nog ta med en nypa salt,och fråga honom hur många centiliter man måste dricka för att se sexdubbelt.


Jo jo....jag är också gift med ett UFO, men min fru kanske tycker att hon har mer rätt att säga det!!

Men - faktum kvarstår, oavsett vad vi tycker så siktas ju miljoner UFOn runt klotet varje år. Säkerligen så är 99,99% påhittade men den där 0,01% chansen att någon sett något som inte är vi är ju helt klart kittlande!

Jag har själv inte sett något UFO, MEN - i somras när jag satt i sommarstugan på Gotland och kollade på TV så var det tre ljus som åkte över himlen nordostlig riktning. Sen tog de av upp i mot rymden (himlen) och försvann. De var inte samtidigt utan de kom på rad. Alla tre tog samma väg. Jag säger inte att det var ett UFO, men vaffan vare då?
Något nytt som USA testar?
Något nytt som Ryssarna testar?
Något nytt som Kineserna testar?
Ett helt vanligt ljusfenomen? (Vad det nu är)
En satellit som fått fnatt...? .....tre gånger...?

Jag vet faktiskt inte vad det var. Men jag SÅG det.....
Ufo betyder ju oindentifierade flygande föremål och sådana kan man ju se var och varannan dag
Vargo!

Du menar när det blåser nu på höstkanten.

I Texas flög det omkring en djäkla massa UFO:n senaste helgen.
Det kittlar ju i alla fall så pass att det är värt att skriva om det.

Du dieseldiesel
Du kanske tillhör de där 0,01 %, en

leiake
hustomten är ju jag, finns här i Jkpg
Varför? skulle vi här på jorden vara dom enda levande varelsen i vårt solsystem???

Men ufon ser man ju var dag,på vägarna,och i politiken!!
Det enda UFO Som bevisligen existerar och kan ses på "Stjärnhimmelen"är ett Rock-Band bildat i London 1969.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem