Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

IE7Pro

IE7Pro

För den företagsamme och nyfikne

http://translate.google.com/translate?u=http%3A//www.ie7pro.com/&
hl=sv&langpair=auto|sv&tbb=1&ie=UTF-8

Markera, klistra in
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Ozzy
Käre vän! Har du själv testat detta? Du ska tro att de va gött å sätta igång idag igen efter sjukdomen.
Fredag idag
jigsaw
Jo då jag installerade det direkt. Gick som smort.
Det lovar ju även att det ska gå lite fortare och det verkar som det gör det.
Det där verktyget med handen. Dra och släpp är jag nyfiken på men har inte hunnit sätta mej in i det ännu. Men det verkar som "Pro" verkligen är Pro i dess rätta bemärkelse och ett gott allternativ tills IE8 skarp kommer.

Ha de
jigsaw
I IE7Pro
Nere vid plustecknet öka textstorlek, finns en Pro-Ikon. Högerklicka på den så får du se en massa alternativ. det verkar som det hamnade mycket godis under "huven"

Ses
Annons
detta får man prova! Ska bli en installation mesamma! Gött me
Så nu har vi install me svenska å allt. men win.defender gnällde hej vilt men grejerna e ju från microsoft så de får man väl lita på he he!
Ha en bra tid min käre vän Ozzy tills vi hörs igen! ska bli kul å se om det blev lite kuligare å använda IE7! Bira e gött men inte bra för sinnet
Vi som har IE8 behöver nog inte detta,den är snabb ändå!!
Perfekt min Käre vän. nu har vi å göre ett tag till. undrar om mn hinner med nåt vettigt utöver detta förstås.

Mvh
Ozzy//
Jaha nu har vi problem direkt!!!! Easy homepage låter ju bra men hade vatt bra med en knapp istället för kortkommando. sen har vi den sat...s stavningskontrollen. fick väck den i FF men här går jag bet. Snälla Ozzy eller nån annan: Hjälp mig innan detta går mig på huvet. Men annars funkar det bra.
Ozzy jigsaw!!

Med FF tar det 4-5 s att koppla upp sig på is-sidan. Med IE8 går det på mindre 1s..

Men var stavningskontrollen på ie8?? är vet i fa...????
Thomas2
om jag uppdaterar till IE8 igen å tar reda på stavningskontrollen, skickar du mig ett flak bira då?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem