Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

IE7Pro

IE7Pro

För den företagsamme och nyfikne

http://translate.google.com/translate?u=http%3A//www.ie7pro.com/&
hl=sv&langpair=auto|sv&tbb=1&ie=UTF-8

Markera, klistra in
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

När jag försöker aktivera Aktivx-kontroll för plugginprogram kommer denna skylt upp. Prefixeti://
ha ha ha! Du har större problem än jag min vän! Kan tyvärr inte hjälpa dig men om nån hjälpsam själ kan komma in på denna tråden å lösa våra problem med dessa sat..s webläsare så vore vi väldigt tacksamma!
Vill ha tillbaks IE6 då hade man inte så möe bekymmer me activex å grejer men flikar fanns ju inte å de e synd.
jigsaw

Det går att Kompatibilitetsvy den sida du gav mej. Så den funka nog i din dator. Med Aktivx-kontroll.
Annons
Okay Thomas2 Då får de bli en avinstall an IE7pro å sen bombar vi in IE8 i datorn igen. Om inte detta funkar så ska frun hämta dig he he! Å hon e inte å leka med! P.s du tillhör min skara av underbara ISare!
jigsaw
Att köra Windows Live On Care kontroll från IE7 Pro gick klanderfritt.
Körde bara rensning just nu.

Easy Hompage. vet jag inte vad det är, det får Du lösa med Thomas2 som verkar insatt i detta.

Övriga problem Du och kanske Thomas2 har med IE8 kontra IE7Pro det får Ni lösa sins emellan. Där går jag bet.

Min uppfattning är att Ni går för fort fram. Jag bara förmedlar mina hittade program. Ledsen att det inte gick som förväntat utan att Ni fick större problem än innan. De hjälpsidor Ni bollar mellan Er är jag inte alls insatt i för jag har ännu inte, peppar peppar, råkar ut för dem ännu.

Hoppas allt löser sig till det bästa.

Vänligen
Ozzy//
Ozzy!

Problemet är att jag hade större problem med IE7 än IE8. Aktivx funkade inte i IE6 hellre. Denna webbläsare håller måttet!! Än så länge.
Prefixeti:// Vet du var detta är??
Thomas2
Nej , har aldrig mött ordet förrän Du och jigsaw pratade om det.
I Wikipedia får jag denna översättning på ordet Prefix
som betyder som följer.

Citat från wikipedia:
Prefix är en förstavelse som sätts i början av ett ord för att ändra ordets betydelse, till exempel o-laglig, im-populär, pro-gressiv. ...

Jag skulle tro i detta sammanhang kan ha betydelsen (egen tolkning)
[o-laglig och im-populär. ]
alltså
"ingen tillgång till osv."

Ozzy//
Tack Ozzy

Kanske är aktiv X kontroll min egen tolkning av detta ord. Eller mena dom att det är olagligt??!!
Vad håller ni på med jag bara undrar är ni försökskaniner
boax

Ja vi är försökskaniner,någon måste ju börja.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem