Forum \ Övrigt
|
Hitta.se fel |
Matte
2008-10-03 17:59 |
Hej alla profs. Får inte länken Hitta.se att funka på det nya stället inte på det gammla heller, se bilden i bildgalleriet. Denna text kommer bara upp. Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Size of a request header field exceeds server limit. javascript:Bilden('pics/03183.jpg','fel på länken hos mig'); [http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03183.jpg] skall det vara och det får du fram genom att högerklicka på den lilla bilden och välja egenskaper, samt markera och kopiera den länk som visas där |
Antal svar på detta inlägg: 21 |
Ozzy
2008-10-03 18:09 |
Matte klicka på den blå "Hitta-Ikonen" (Vad söker Du?) Då kommer du direkt till deras hemsida. Kan det vara till ngn hjälp. I och för sig en nödåtgärd. Men då kan du specificera vad du söker. (Karta, person eller Resväg mm.) |
Matte
2008-10-03 18:18 |
Det går ej bara denna text= Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Size of a request header field exceeds server limit. |
Ozzy
2008-10-03 18:39 |
Vi ropar efter Daniel.
|
jigsaw
2008-10-03 19:27 |
Matte Kan ej hjälpa dig men hos mig så fungerar det som det ska. Sökte på mig själv å pop så va man där. Hoppas det löser sig för dig. Ha en bra fredag! |
Estrid
2008-10-03 19:29 |
Hos mig fungerar den nya rutan "Hitta.se". Har redan använt den flera gånger, utan problem.
|
Thomas2
2008-10-03 19:46 |
Funkar bra även här!!
|
Göcke
2008-10-03 19:51 |
Matte fastnar nog i att skyddet i hans dator stoppar länkningen via tradedouble, eller att stödet för javaskript inte fungerar rakt ut
|
jigsaw
2008-10-03 20:29 |
haha såna kryss som bilden visade har man ju sett nåra gånger! Men kryss i taket he he, man startar om sidan så funkar allt som de ska. Java kan va hemligt ibland. Bättre å stänga av möget men internet blir inte sig likt ha ha. Tjosan å ha en bra kväll. Som leike sa så har jag inte nåra problem på min dator (en annan tråd) men det har jag med alla crackar å patchar som ska funka. Nä skämt åsido! Hoppas att dina problem går att lösa. ![]() |
mrTACO
2008-10-03 20:44 |
Funkar jätte bra här med!
|
sofus
2008-10-03 21:15 |
Matte! Har haft samma fel som du när jag använde hitta.se i Firefox, men det fungerade i Explorer. Vet inte om jag har gjort någon uppdatering för nu fungerar det i båda wbbläsarna. |
^ Till sidans topp | |
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem