Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Hitta.se fel

Hitta.se fel

Hej alla profs.
Får inte länken Hitta.se att funka på det nya stället inte på det gammla heller, se bilden i bildgalleriet.
Denna text kommer bara upp.
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

javascript:Bilden('pics/03183.jpg','fel på länken hos mig');

[http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03183.jpg]
skall det vara och det får du fram genom att högerklicka på den lilla bilden och välja egenskaper, samt markera och kopiera den länk som visas där
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Matte
klicka på den blå "Hitta-Ikonen" (Vad söker Du?)
Då kommer du direkt till deras hemsida.
Kan det vara till ngn hjälp.
I och för sig en nödåtgärd.
Men då kan du specificera vad du söker. (Karta, person eller Resväg mm.)
Det går ej bara denna text=
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Vi ropar efter Daniel.
Annons
Matte
Kan ej hjälpa dig men hos mig så fungerar det som det ska. Sökte på mig själv å pop så va man där. Hoppas det löser sig för dig. Ha en bra fredag!
Hos mig fungerar den nya rutan "Hitta.se". Har redan använt den flera gånger, utan problem.
Funkar bra även här!!
Matte fastnar nog i att skyddet i hans dator stoppar länkningen via tradedouble, eller att stödet för javaskript inte fungerar rakt ut
haha såna kryss som bilden visade har man ju sett nåra gånger! Men kryss i taket he he, man startar om sidan så funkar allt som de ska. Java kan va hemligt ibland. Bättre å stänga av möget men internet blir inte sig likt ha ha.
Tjosan å ha en bra kväll. Som leike sa så har jag inte nåra problem på min dator (en annan tråd) men det har jag med alla crackar å patchar som ska funka. Nä skämt åsido! Hoppas att dina problem går att lösa.
Funkar jätte bra här med!
Matte!
Har haft samma fel som du när jag använde hitta.se i Firefox, men det fungerade i Explorer. Vet inte om jag har gjort någon uppdatering för nu fungerar det i båda wbbläsarna.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem