Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Hitta.se fel

Hitta.se fel

Hej alla profs.
Får inte länken Hitta.se att funka på det nya stället inte på det gammla heller, se bilden i bildgalleriet.
Denna text kommer bara upp.
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

javascript:Bilden('pics/03183.jpg','fel på länken hos mig');

[http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03183.jpg]
skall det vara och det får du fram genom att högerklicka på den lilla bilden och välja egenskaper, samt markera och kopiera den länk som visas där
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

sofus
Fy på sig å använda IE. FF e de enda alternativet innan G.CH kommer i skarp version. . Väntar med spänning på FF 3.1. 3.03 e ju kanono.
Ha en bra kväll
Ja ni grabbar felet kvarstår efter alla svar ,har det senaste javaskript.
Lägger jag till hitta i egna länkar funkar det ok.
Så jag får använda det då hej å tack alla ,om ingen kommer på något nytt.
/Matte
jigsaw
Haha, du har rätt. Måste tyvärr använda IE ibland. Med FF kommer jag inte in på min internetbank, de skall väl förhoppningsvis fixa det.
Annons
sofus
vilken bank har du?? Jag har swedbank å där e de inga problem.
Sofus

Är du säker på att din bank inte gått i konkurs ??
jigsaw

Varför inte testa med IE tab för FF.

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1419
xyz
Näpp de går inte för de står IE före ha ha. Förlåt mig. Jo jag vet ungefär vad det är å har funderat på den men allt funkar som de ska. Vi får se. Tack för tipset.
Många svar men inget som rörde min fråga. / Matte
Jag har den bank som säkerligen är säkrast just nu????? Handelsbanken o på deras hemsida så informerar de om att Internetbanken inte fungerar med den senaste versionen av FF.
Matte.
Ser ingen som säger eller frågar om du tömt tempfilerna. Kan vara så enkelt att det ligger gamla tempfiler kvar som bromsar vid en uppgraderad sida. Vet inte om cookies har någon inverkan men kanske inte skadar att rensa det med.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem