Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

undran

undran

Läste i tidningen att det skulle börja sändas fler utländska kulturprogram i TV. Undra om de ska börja sända Efterlyst fler kvällar i veckan då...........
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Får man säga: utländska, utan att bli anmäld? Ok...

För ett par timmar sedan kom min dotter hem och hade blivit nedslagen av tre utländska män. Det hände utanför Michels i Karlskrona. Det är en "kebab" eller nåt, som ligger på huvudgatan, i staden. Av de utländska män som jobbade på Michels var det inte någon som ringde polisen. De tittade istället på...

Så fler utländska kulturprogram.... Nej, tack! Jag ser utländsk kultur så fort jag öppnar dörren.

Sååå... i så fall, om de börjar med det, så slänger jag nog fan tv:n åt helvete!




Det politiskt korrekta är att säga:
3 män med svår barndom råkade slå ner min dotter men de kunde säkert inte hjälpa det eftersom de lider av post traumatskt stress.
Det sägs att folket får de politiker man förtjänar - vad har vi gjort för ont att förtjäna sådana som håller alla kriminella element om ryggen och vänder densamma mot brottsoffer ?

Många anser att det är vänstervridningen i samhället och alla dessa f-b-e psykologer med samma inriktning som är orsaken.

I vår lilla stad har politiker försett oss med en oerhörd mängd invandrare, vars söner bildar ligistgäng som våldtar, överfaller och stjäl väskor för damer med rullator m.m. m.m. Idag går även männen i stan och tittar ständigt över axeln och bakom sig för att vara beredd på överfall.

Om våra svenska ungdomar går ensamma efter mörkrets inbrott blir de ofta överfallna av dessa utländska gäng på upp till 15 ligister. Eftersom polismyndigheten är nedmonterad sker ingen utredning - i "bästa fall" har man tid att lägga ner utredningen.

Vad gör vi för att återvinna vårt land ?
Annons
http://www.maktskifte06.se/ <-- en bra början.
Hej Nu får ni ta och ge er.
Att skylla olika saker på det ena eller andra leder inte till något gott.
Vi har Svenska infödda ungdommar och av i sverige födda föräldrar som inte är några mönsterbarn de heller.
och som också drar runt i gäng.
Så sluta upp att ha pajkasstning och för en saklig dialog här på forumet. Och framförallt dra inte alla över en kamm.

Marianne skall ta reda på vad som föranledde bråket och som jag ser det göra en polisanmälan för att vakter inte ingrep. om det är sant som du skrev.

George du skall ta kontakt med dina lokala myndigheter och driva dina problem som du nämner. Skärskådar man edra problem så är det förmodligen ett fåtal som förstör för alla andra.
Och det är där det skall sättas in resurser.

Bästa sättet att ta kontroll äver sitt land är att vara positiv och aktiv i sina relationer till andra. att gnälla i forum löser inte världs eller närproblemen.

mvh // göcke
Angående Rob's inlägg
Oavsätt politisk färg och hur man röstar vid ett val.
Så kan jag rekomendera att bli mer politiskt aktiv emellan valen.
att tro att det löser sig bara med att välja, är som liknelsen med strutsen, att köra huvudet i sanden.
La mest in det eftersom George snacka om politik... Och jag tycker att det är dags o byta ut göran och hans parti.
Rob , det var okey, och jag vill visa på att det är bra att påverka emellan valen också. Det är ännumer viktigt nu när vi har lokala och rikstads val samt även EU som påverkar vår vardag.
Eftersom inget parti i dag kan få eller har full majoritet är det ännumer viktigt att vi blir mer aktiva.
Och de lokala politikerna skall definitivt bli påminda om de gör saker fel eller kan göra saker bättre.
Frågan var ju om dom tänkte visa EfterLyst fler gånger i veckan.

Om man är riktigt snäll, mot Gv-Persson och Hasse Aro, kan det säkert hända att dom ställer upp med fler program.

Tänk bara på att ta på slipsen först.
Kan man sända mer utlänska kulturprogram i Svensk TV utan att starta en ny kanal.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem