Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Var hitta dll-filer?

Var hitta dll-filer?

När jag skulle installera ett program på min dator (Vista Premium) gick det inte på grund av att dll-filen swe.dll saknades. Har försökt att hitta den på nätet för att ladda ner den men hittar bara sajter som vill skanna min maskin gratis för att se hur många fel de kan hitta och sedan erbjuda ett progra m för att rätta till felen för ett större eller mindre antal $$$. Kan man för övrigt lita på de här företagen. Finns det någon sajt där man bara kan ladda ner filen och installera den?
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Ozzy!

Vara sams. Helt klart. OK!
Hej anlqt!


Vad heter programmet du försöker installera? Det skulle kunna ge en ledtråd till att se vad ditt problem är. Skulle mycket väl kunna vara så att det är ett falskt antivirus- eller spywareprogram som du försöker installera. Detta säger jag med tanke på vad du skriver om att du bara hittar länkar till program som gratis vill söka igenom din dator för att sedan ta betalt för att göra programmet lagligt. Vid en sökning på min dator så hittar jag inte heller någon fil som heter swe.dll. Antagligen för att den inte skall finnas där alls.

Blessings

LuckySwede®
Förlåt om jag trampar in här å stör men jag kan inte låta bli. Jag håller med Ozzy till 100% ang leiake. Ibland verkar det som om vad man än skriver så e de bara skit. Ja det v väl det hela.
Sorry anlqt för jag störde på din tråd. Lycka till med problemet.
Annons
jigsaw!

Ge mig en enda anledning till att ha ett dussin webbläsare. Det räcker med
en. Det behöver inte vara IE.

Men min och dom flesta andras uppfattning är att det för närvarande är bäst att IE. Då slipper man trubbel. Jag trodde på Google, men dom är inte mogna än.

Jag kan hålla med dig på en sak. Det mesta du skriver är skit.

Men du vill hålla igång Forumet. Bra! Men om du tittar på reglerna för IS, så har Daniel uppmanat oss att inte skriva för skrivandets skull.

Börja nu inte gråta, min vän. Du är en mysig ung man. Jag gillar dig. Men vill du klaga på mig så gör det mailvägen. Lite diskret. Tack!
Jag kan inte låta bli nu!!

Jag tänker på en film när jag läser dessa in lägg som heter Grumpy old men.
Griniga gamla gubbar på svenska.

Sorry för det anlqt.
patrikke!

Kom inte påstå att jag är grinig. Gubbe är jag. Men inte grinig.
Men lite naggad i kanten. Ha,ha!

Rubriken är Dll-filer. Den är helt urspårad. Kan du vara snäll att rensa.
Snälla Göcke!!!
Kan bara säga så här:
installerar ni ett program och det flaggar för en fil som saknas,
vad det nu är.
så är endera instaltionskriptet felaktigt eller att filen saknas i hemtagningen.

låt då bli att fila mer på den installationen, och tanka hem en ny som fungerar.
att ge sig ut och leta efter en dll fil, kan skada mer än det smakar.
och är rena hasarden
Hej igen.


Återigen saknar jag feedback från den som startat inlägget. Snart kommer jag helt att sluta försöka hjälpa till här.

Blessings

LuckySwede®
LuckySwede !

Till dig och alla andra. Kolla profilen på inläggets skapare. I detta fall är det en gammal get på 79 år. Det är en prestation av honom att hänga med som han gör. Tro mig!!

Men troligen kör han en ominstallation på sin dator just nu. Ha,ha!
Det hade jag gjort.

Men vi får feedback från honom på onsdag. Det känner jag på mig. Det är en stor grej för oss äldre att fixa sin dator.

Men han grejar det.
leiake!
Jag påstod inte att någon var grinig, bara att jag tänkte på en film

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem