Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Var hitta dll-filer?

Var hitta dll-filer?

När jag skulle installera ett program på min dator (Vista Premium) gick det inte på grund av att dll-filen swe.dll saknades. Har försökt att hitta den på nätet för att ladda ner den men hittar bara sajter som vill skanna min maskin gratis för att se hur många fel de kan hitta och sedan erbjuda ett progra m för att rätta till felen för ett större eller mindre antal $$$. Kan man för övrigt lita på de här företagen. Finns det någon sajt där man bara kan ladda ner filen och installera den?
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

Hej alla glada debattörer!
För att återgå till ämnet swe.dll så började jag söka efter filen på uppmaning i ett program jag hade installerat som även skulle finnas i en svensk version. Det var när jag skulle installera det tillägget som felmeddelandet dök upp om att filen swe.dll saknades. Jag har nu avinstallerat programmet och laddat ner ett annat i stället. Tack för alla varningar och synpunkter (även om inte alla gällde filen swe.dll)
Jo - men det hade fortfarande varit intressant att veta vad programmet hette!


Blessings

LuckySwede®
Det går inte att hitta någon "swe.dll" däremot kan man hitta "sve.dll"
Annons
Hej Lucky Swede!
Ledsen om "den gamle getens" svar på ditt inlägg har dröjt men jag har tyvärr inte tid att sitta vid datorn hela dagarna. Det program jag försökte installera var ZipGenius, ett komprimeringsprogram som Windowsnytt höjde till skyarna för ett tag sedan. Det skulle även finnas på svenska. (Ingen nackdel). När jag mailade dem för hjälp hänvisades jag ganska bryskt till deras Forum, som till 96% var på italienska som jag inte är så bra på. Den hjälpadress som fanns i manualen fanns inte i verkligheten enligt Mailer Daemon. Jag har nu installerat ett annat program, shaareware den här gången.
Nu anseer jag det här ärendet avslutat. Tack för alla inlägg! Jag beklagar bara att inte alla kunnat hålla sig till sak utan torgfört sin personliga uppfattning om andra författare som skrivit inlägg.
*he he*

Jag vill bara påpeka att det INTE var jag som kallade dig "gammal get"!




Blessings

LuckySwede®

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem