Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Vill vara kvar på Forum

Vill vara kvar på Forum

Varför petas jag jämt från Forum?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

ja du Seggre95 det vet du nog bäst själv eller hur.
Hej jigsaw.
Svaret är nej.
Varför ska jag varje gång jag vill in på forumet behöva logga in.
Tidigare har alltid mitt medlemsinloggningsord Seggre95 stått i användarrutan
Kör du ett rensningsprogram med jämna mellanrum kanske? Kör jag ccleaner eller tömmer internethistoriken utan å kolla kakorna då försvinner allt som har med inloggning å göra å då får jag logga in igen.
Annons
Jag kör Ad-Aware ungf en gång i veckan, men det här envisas varenda gång.
Men hör och häpna, nu var det just. Hoppas det håller i sig.
Det var därför jag slutade använda AdAware - det tog bort mer saker än jag ville. Bland annat sådana cookies jag VILL ha.


Blessings

LuckySwede®
jag anvnder 'superAntiSpyware´å det verkar funka bra å de e inte lika segt som Ad-aware.
LuckySwede
Hmm har du nåt ess i rockärmen när det gäller freeware inom spyware borttagning? Kanske oxå inom avp? Du verkar kunna en del.
Jag använder faktiskt inget sådant program alls längre. Prövade något annat som jag inte kommer ihåg namnet på - men det fungerade ungefär likadant som AdAware, det vill säga att det tog bort mer än jag ville - till exempel mina cookies på IS. Sådant irriterar mig väldigt mycket måste jag säga - och det verkade inte vara helt självklart vad man skulle göra för att behålla sådant jag VILLE behålla. Därför slutade jag helt använda den typen av program. När allt kom till allt så tog det ju faktiskt mest bort cookies när man hade kört det några gånger - och det kan man ju göra själv genom att rensa sin cache i IE. Jag låter installera Ta bort skadlig programvara varje gång det kommer på Windows Update. Dessutom kör jag även Microsofts gratisprogram Windows Defender. Jag använder Windows egen brandvägg och Nod32 som antivirusprogram. Min dator känns stabil och bra och jag upplever inte att jag får en massa spam eller reklamerbjudanden som följd av de cookies jag tillåter. Så gör jag!

Blessings

LuckySwede®
Det där SuperAntiSpyware - tar det inte bort inloggningar menar du? Såg en version av det på en site som heter NSane. Tänkte se om det funkar bättre än andra liknande program.


Blessings

LuckySwede®
Använder du förresten gratisversionen eller Professional?

Blessings

LuckySwede®
LuckySwede
Gratisversioner för hela slanten. Är nöjd med avast å superantispyware samt windows defender å windows egna brandvägg.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem