Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Söka efter en låt

Söka efter en låt

Hej mitt i natten , ja så va det så här att jag tappade en låt /fil när jag skulle bränna ner en cd , har sökt i genom datorn med . Start menyn sök och hela den baletten och jag hittar den inte , vad ska jag göra eller hur ska jag göra ?
Jag har gått igenom några mappar manuellt men jag hittade inget där plus att jag blev trött *s*

Vet att jag har skrivit om ett liknade problem förrut men jag hittar inte den tråden .
Tackar för svar på förhand
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Sök efter din förlorade låt på t.e.x Pirate Bay, även om det inte är lagligt me ndet gör ju alla idag !!!
Har du bara ett program som heter uttorent skall det gå bra att ladda hem den, och det programmet finns gratis på nätet att ladda hem.
Fyskäms UllaKarin
Kollat i papperskorgen om den ligger där?
Ett enkelt men välmenande tips bara.
Annons
sök med *.mp3 eller vad det är för format.Brukar funka.
Lycka till.
Tackar för alla svar , ska fortsätta leta nu hade en hel del annat att göra i går , men väldigt konstigt att det är så svårt att hitta den *grr*
Ja då är det bara o sätta igång :)
Nu har den sök igenom hela datorn utan resultat , kan nånting försvinna på detta sätt ?? tycker det verkar lite skumt börjar fundera om låt nr 11 överhuvutaget fanns men jo det gjorde den , det mest roliga är ju att den inte hittade nåt me den artisen o jag har en gel mapp med han ..


Gör jag kanske nåt fel ? Nån som vet nåt bättre sätt att söka på ?
Vad skrev du in i sökrutan? Låtens namn eller artisten eller vad?

Blessings

LuckySwede®
Jag har sökt på artisten och numret på låten , visste inte vad låten hette men nu har jag fått tag på låt namnet så jag söker på det .. Fick fram dom andra låtarna med artist namnet så dom finns .
Nä låten finns inte då vette katten vart den har tatt vägen
nu blir ju helt fel då det är tema på den skivan .
Har du alltså prövat att söka ENBART på artistens namn och då bara hittat de låtar du redan vet finns? Om det var så du gjorde - valde du då att söka efter ALLA filer och mappar eller bara efter musikfiler?

Blessings

LuckySwede®

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem