Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Spotify vs Dansband

Spotify vs Dansband

Jag har nu denna eminenta tjänst till min favör på datorn, men hur jag än söker så finner jag ingen dansband. ni som haft denna tjänst ett tag, vilka band å orkestrar kan man finna här?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

hej jigsaw,
i spotify, om Du söker på "dansband" hundratals träffar. bara "vikingarna" ger 565 spår. kolla vidare...
Okay. Är det normalt att söktiden kan vara lång? Lång menar jag flera minuter.
jigsaw
då är det ngt annat fel. nolltid är det som gäller...
Annons
Ursäkta, men vad är Spotify?
Spotify är ett Sverigebaserat företag och en online-musiktjänst för att lagligt lyssna till strömmad musik över internet
Aha det låter intressant. Den ska jag kolla upp. Tack falumasen för din upplysning. Ja, det är inte lätt att hänga med allt nytt som kommer.
anakoret
tack för din hjälp.
Jag har ett enda musikklipp på min dator.

Om ni skall ha behållning av detta nasala fenomen. Skruva då upp högtalarna ordentligt.

http://se.youtube.com/watch?v=5wWO9DodsI8
Jaha nu har man gratis musik. nu vill man ju bara ha gratis film me! nån som har nån sida där man kan streama ner film?
leiake! vakna för f-n! det är 2008. inte 1950 när du blev av med oskulden eller nåt sånt. nu med den nya lagen om fildelning så får man ju va glad om nu detta kan va sponsrat å lite reklam det får man stå ut me. men som sagt lite free film ha de inte vatt fel.
Ett tips till film branchen , skapa en sida motsvarande Spotify, och klipp ned filmen i bitar och lägg in reklam imellan. så sponsras alla ,
att det kommer att finnas program som filtrerar bort reklamen , kan ju inte vara olagligt, eller kommer även reklambranchen att kräva att reklamfilter ska straffas.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem