Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Spotify vs Dansband

Spotify vs Dansband

Jag har nu denna eminenta tjänst till min favör på datorn, men hur jag än söker så finner jag ingen dansband. ni som haft denna tjänst ett tag, vilka band å orkestrar kan man finna här?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

ursäkta lite utanför ämnet jigsaw
musiclovers: kolla detta
http://www.screamer-radio.com/
anakoret
du verkar vara insatt i det mesta i detta ämne. när jag nu öppnar spotify från skrivbordet å väljer min egen spellista å vill köpa en låt eller 2 hur göra? Sen din länk: vad gör den egentligen? förklara dig vad jag jhar för nytta av denna "radio".
Göcke
No problemas! visst hade de vatt kanon å haft en sida som Spotify fast med film. reklam har man ju i överflöd ändå på tv´n.
Annons
jigsaw!

Jag tycker inte om att du påminner mig om min ålder. Den har jag koll på själv så det räcker. Fy fan!! Nämn inte gamle man en gång till. Då åker jag till Broby med SJ för 65:-. Efter den resan så är du vallack. He,he!!

Detta med två raka rosor. Det måste vi förklara.

Man måste ha Windows Mail för att greja denna smiley. Den är så så bra.
Känner jag för något eller någon. Då är den smiley:n suverän.

Hoppas vår Daniel är medveten om detta. Det räcker inte med blomsterkvast eller ett hjärta.

En rak eller slokande ros kan aldrig missförstås.
leiake
haha du ber om det min vän.
Gammal man gör så gott han kan men röv...n den står stilla hehe. vi ungdomar kan å vill ofta å gärna. men men nu va de spotify vi pratade om så om du ha r nåt vettigt å säga om detta så fram med det. en halv ros haha!
jigsaw

Så här är det!

Gammal man gör så gott han kan.han dansar fan så illa.

Hela kroppen ruskar han,men ändan den står stilla.
Jaja Thomas2 du har väl rätt då. Hmm? vad ska vi ge dig då i en tidig inläggsjulklapp? JO! +en rak ros
Fick min invite till Spotify idag 6 timmar tog det skrev att gammal pensionär och ingen datorvana...då kom det med en gång...

Mvh Harry

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem