Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Handbolls EM

Handbolls EM

Ha,ha!

Jag tror jag "kissar" på mig. Handboll för herrar har jag aldrig fattat. Men nu är det handboll för damer. Då blir jag ännu virrigare.

Dom flyttar TV-program för att vi skall se på handboll för damer. Det är så spännande så jag somnar. Sverige- Guatemala. Vem vinner?

Hoppas på Guatemala. Vem bryr sig!
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag
Jojje!

Du har alltid varit lite konstig.

Men stundtals en mysig typ. Jag får ingen kläm på dig riktigt!
Av någon outgrundlig anledning leiake så bestäms inte tv-tablån utefter dina intressen och önskemål, varför vet jag inte.

Men säkert är att många tycker att damernas EM-handboll är trevligt att följa.
Annons
pluppen!

Möjligtvis om dom körde "toppless" och lite tajta shorts. Men nu är kört.

Jag fattar inte något. Svettiga kvinnor i för stora byxor.
Det är för mig en annan värld!
Du behöver inte klämma på min numera tunna kropp
Ok, det där retar väl någon.
I Norge är damhandboll skitstort, om Sverige börjar vinna lite så blir det säkert stort här med.
Hur många skulle titta på tresteg om det inte vore för C.Olsson?
Vem hade tittat på 7-kamp om det inte vore för Carolina?
Vem hade tittat på ishockey om det inte vore för färjestad
?
Hmmm det sista kanske skulle inte locka många
Men resten av Sverige skulle bry sig om det inte vore för Djurgården och en massa andra sop lag
Leiake!

Jag tycker ibland att du är lite väl kvinnoförnedrande. Jag sitter just nu och tittar på handboll o tycker om det.

Var själv en lovande handbollsspelare på elitnivå på 70-talet. Slutade pga sjukdom. Byxorna var absolut inte för stora. Upplevde en glädje med spelet, sociala kontakter, roliga resor till matcherna mm. Varför skulle tjejerna spela toppless? Är det fräschare med orakade, svettiga killar i stora shorts spela handboll? Din inställning är bara så patetisk!
Ser ut som det blir hjuling ikväll mot Tyskland, hoppas det vänder.

sofus,tror nog inte leiake är kvinnoförnedrande, vill bara provocera lite, tror du han skulle våga säga så där till sin dotter;?) hjuling där med.
Ok, det är möjligt att han bara provocerar men ibland går han lite väl långt. Tycker han gör det lite väl ofta när det gäller kvinnor och dess förehavanden....
Undrar om uppfattningen hade varit densamma om dottern hade spelat handboll...?
Men nu håller dessa jätteduktiga och söta svenska tjejer på att förhoppningsvis vända matchen!

Leiake, dé éla bra, eller hur?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem