Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Handbolls EM

Handbolls EM

Ha,ha!

Jag tror jag "kissar" på mig. Handboll för herrar har jag aldrig fattat. Men nu är det handboll för damer. Då blir jag ännu virrigare.

Dom flyttar TV-program för att vi skall se på handboll för damer. Det är så spännande så jag somnar. Sverige- Guatemala. Vem vinner?

Hoppas på Guatemala. Vem bryr sig!
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Kvinnorförnedrande?? är det en kvinnorsjukdom?? liksom kränkt!?
Vi har alla olika intressen. Men skall jag vara ärlig så tycker jag inte om att TV ändrar sina program efter sportintresserade människors vilja.

Kan dom inte banda "skiten" och sända det på en särskild kanal. Måste dom reta upp folk som inte har intresse av sport.

Jag missade V75 i lördags. Det brukar sändas 18:00. Nu sändes det 17:00
bara för att det skulle passa handboll för damer. Undra på att man blir sur.

Jag har själv varit handbollsmålvakt. Det är inte så roligt. Fy f-n vad ont det gjorde när man räddade en boll.

Jag tror att om 3:e världskriget bryter ut så vågar dom inte avbryta ett sportprogram,för att meddela denna nyhet. Något är galet.

No hard feelings

Leiake, vännen min
Att Tv ändrar tider för vissa sportsändningar kan vi inte göra något åt. Det finns idag så många kanaler att välja. Du har ju digitaltv. V75 ingår ju i TV 4:as sportsändingar på lördagar och det är ju något som händer i Sverige medans handbollsturneringen är en EM-turnering.

Men det var ju din inställning till de kvinnliga handbollspelarna som jag ifrågasatte, inte sändnigarna i TV.

Jag var också målvakt, visst gjorde det ont....men härligt när man lyckades ta bollen.
Annons
sofus!

Jag har förståelse för sport-intresserade. Det finns så många kanaler att välja på. Så där är inte problemet. Utan dels TV4 med sin reklam samt att dom flyttar runt tiderna. Det retar jag mig på så jag får eksem över hela kroppen.

Jag tycker dessutom att Svenska Dam-Handbollslaget skall lägga sin träning i Tyskland. Där har dom mycket att lära sig. Kanske" joddla".
Ha,Ha

Hörde ni reportens ord. "En förnedrande förlust" Han kunde lika gärna sakt "En snörplig förlust"

Men ordet "Förnedrande" har blivit en folksjukdom.
En snöplig förlust tolkar jag som att man hade lite otur när man förlorade,
En förnedrande förlust är när man blivit utspelat och förlorat med många mål eller att man spelar i Elitserien och förlorar mot ett div4 lag............

Själv tycker jag att både dam och herrhandboll är mycket underhållande att titta på både live och på Tv.
leiake stå på dig! Detta med att kanalerna ska plocka bort bra å fina folkkära program för en sån ska som sport det är för mycke. Här har du en sponsor i denna tråden leiake.
Mvh en sporthatare
leiake!

Här har du en sponsor till!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem