Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Bygga hemsida

Bygga hemsida

Jag har börjat med att försöka få ihop en hemsida. min fråga är: Var kan man hitta skojiga grejer att lägga in på sidan och hur gör man? Måste man vara expert på html å java för å kunna få dit lite roliga saker.
Har försökt å få dit Gif bilder utan resultat. Länken får jag dit men inget annat.
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: 1 2 3 Nästa »

kolla in www.123minsida.se
där finns ett 30 dagars demo som du kan öva på.
jag har gjort min hemsida just här, adress:
http://www.123minsida.se/jiwe
alandia
tack men detta blev jag inte klokare på. Jag har redan en hemsida men vill ha upp lite roliga grejer.
jigsaw!

Vad heter den h-sidan?? Och hur gör man?????
Annons
Thomas2
Sidan som jag använder heter http://www.zoomin.se/ å är helt gratis att använda. Jag är ingen expert men det finns säkert många som kan hjälpa dig.
Jag har fixat det mesta genom msn å har kommit en bit på vägen. sen är det bara å trycka å testa samt inte ge upp.
Thomas2
har uppdaterat min profil å skrivit in min hemsidesadress. Kan jag så kan du.
jigsaw!

Detta med att bygga hemsidor är ett proffsjobb. Det är inte allom givet. Det behövs en konstnärlig ådra. Tro mig. Ha.ha!!

Du har ju pc-tidningen. 123. Där finns det mallar som dessa proffs har gjort.

Därför ser min sida bra ut. Men skall man "tota" ihop allt själv. Det är svårt.

Min egen hemsida var roligt att hålla på med. Men man ledsnar på allt. Utom att skriva inlägg på IS. Jag fattar inte detta. Jag har hållit på sedan 1999. Då hade jag Leif som nick. Men jag tröttnar visst inte på att sitta och lattja med folk på nätet. Det är min stora hobby!!

Jag försökte att hitta" alandia" på telefon. Men det gick inte. Skulle vara roligt att höra hur den "stollen" låter på rösten.
leiake
Man måste försöka för å veta om man kan en sak eller inte. Jag säger inte att jag är bäst på nåt. Men de e klart,Kan man hacka så gör man det sån e du.
jigsaw!

Kan www.byggahemsida.se vara till nån hjälp?
jigsaw

Kan du så kan jag!! Du kan säkert men inte jag. Jag är för feg!Fråga leiake han vet.

Dessutom kosta det väl pengar? Och jag är snål!!
Sätt igång nu thomas2, visa alla andra och dig själv att du fixar en sida.
Adressen har du ju fått av jigsaw och den är gratis.
Det är väl ett passande pris?

Jag tror du är bra sugen

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem