Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Dansbandskampen

Dansbandskampen

Nu så säger min dator till att det är något på gång inom 10 minuter.
Jag kollar. Dansbandskampen.

Fy f-n vad glad jag blir. Äntligen något mysigt. Hoppas Larasskriserruszz
åker ur. Dom är inte dåliga men ser för dj..liga ut.

Estrid! Ring inte inatt. Lugna ner dig.
Antal svar på detta inlägg: 51
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Gläder mig för alla er som gillade den här tävlingen, för min del hoppas jag vi slipper den fler gånger, men det är min åsikt, bättre musik finns det väl att tävla i.
ernest, Du är som vanligt en riktig glädjedödare!
Vi som inte gillar "finkultur", njuter av detta glada, roliga spektakel.
Ett tips! Det finns många möjligheter att se andra program på TV. Men det har Du väl inte märkt, eftersom Du tittar på Dansbanskampen!
Leiake, nu hade Du tur! Det var bra nära att jag ringde Dig ikväll. Men jag kanske drabbar Dig lite senare! He, he, he!
Annons
Ha, där gick du på en nit Estrid, jag läste det på en nätsida, sedan kan jag väl erkänna att det inte är min smak, men det är det orättvisa i programmet jag mest vänder mig mot, eller kan det vara så att de första banden var så bra, så att allt som kom efter var totalt värdelöst, hade resultatet blivit samma om finallagen kommit in i tävlingen i en av de sista veckofinalerna.

Sedan uppskattar jag att du tycker sång o musik typ Elvis är finkultur, där är vi helt överens, och det skäms jag i alla fall inte för, även om du tycket att jag för att jag inte har samma uppfattning som du är en glädjedödare.

GOD JUL
kan det vara rättvisare än när alla som vill får ringa och ge sin röst??
Göcke, om du tänker dig de lagen som var med de sista veckorna, tycker du att de med sitt enda framträdande hade en lika chans med de som är etablerade sedan veckor tillbaka, det är där jag tycker det orättvisa ligger.

För att alla skall ha samma chans så skall det vara uttagningar liknande de i idol, alla har chansen att bli kända samtidigt, och alla tävlar mot alla i veckofinaler, det anser jag hade varit rättvist.

Jag har ingen aning om det var de två bästa lagen som var i final, däremot så anser jag inte att det var ett just sätt att tävla.

Tycker inte heller att telefonröstning alltid är rättvist, se bara på Johan i den senaste IDOL, han hade aldrig gått så långt om det inte varit för tusentals hysteriska tonårstjejer, de bedömde inte hans sån utan hur "gullig" han var.
larz-krizterz sångare sjöng ju lite falskt!! Schotts hade bättre sångare.

Men som helhet vann nog rätt orkerster. I Bland "amatörerna".
jiipii dansbandskampen fortsätter under 2009 gu va bra eller hur estrid
de är tur att vi är olika allihopa, en del gillar inte programmet typ, men ändå så måste de ondgöra sig över detta , kan nog nästan uteslutande säga att de som ondgör sig mest, även kollar på programmet.

men de är väl så att dalmasarna slog ut cce&lee som kommer från Malmö, som tydligen en del ondgör sig över, även om ja tycker tjejerna i de bandet är väldigt duktiga att fram föra SIN musik
Jag får tyvärr krypa till korset och erkänna att Larz-Kristerz var bäst. Det kanske var smart att behålla 70-talsstuket på kostymerna.

Det blev rätt tidsanda.

Det är fakiskt första gången jag är nöjd med en tävling av denna sort.
Dom håller redan på med en andra omgång. Det blev succe direkt.
Det är bara den grinige "ernest" som har klagat. Undrar hur det känns att vara ensam i hela världen med den åsikten.

Estrid ring inte. Jag blir så nervös.
så sant leiake så sant

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem