Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Dansbandskampen

Dansbandskampen

Nu så säger min dator till att det är något på gång inom 10 minuter.
Jag kollar. Dansbandskampen.

Fy f-n vad glad jag blir. Äntligen något mysigt. Hoppas Larasskriserruszz
åker ur. Dom är inte dåliga men ser för dj..liga ut.

Estrid! Ring inte inatt. Lugna ner dig.
Antal svar på detta inlägg: 51
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Tänk att man ska behöva betala tv-licens för denna klena lördagsunderhållning!!

För att inte tala om programledarna!! Har ni sett lasses jultrailers,jag bävar hur detta ska blir julafton!!

Jag vill ha tillbaka ARNE!
Ni behöver inte oroa er, jag klarar mig nog, ser det närmast som en komplimang att inte tillbe det här programmet
thomas2

ja håller med dig till 100 % denna fjant har redan förstört julen tycker ja , å de är min egna tanke
nej tebaks med Lotta Brome eller Arne då kände man att julen var här
Annons
Hör här.!!

Tror ni Larz-Kristerz hade vunnit med denna låt. Knappast!!
Men alla barn i början. Jag såg Jill Johnsson på ett lasbilsflak. Då tyckte jag hon hade snygga knän.

Men när hon sedan slog igenom med Crazy In Love. Då blev jag "impad".

http://se.youtube.com/watch?v=clnfGBPnzEU
Jaha, så är det juldagen och det har gått några dagar sedan finalen i dansbandskampen. och "tomtan" (dottern) har sett till att jag fick det enda jag verkligen ville ha, nämligen ett trådlöst nätverk. Så nu kan jag kolla lite på TV och samtidigt skriva lite.
Jag vill bara säga att den som inte gillar Dansbandskampen, kan ju titta på något annat istället. Det finns ju hur många kanaler som helst.
Själv tycker jag inte om Idol, och undviker det programmet så mycket som möjligt. Men jag tittade på finalen i Globen, för just då var det inget annat som passade mej. Nu återkommer ju Let´s Dance och det är trevligare, tycker jag.
När det gäller LK vill jag påstå att de vann mycket på just den äldre utrustningen, som tog fram hurdana de är som musiker. Kostymerna är dessutom deras signum och det är kul när de sticker av lite.
Malmöbandet Ceece & Lee är också bra. Alla banden har troligen uppmärksammats och fått fler spelningar, och det är dem väl unnat. ALLA kan ju inte vinna. P g a Dansbandskampen ska dottern och hennes särbo gå på Buggkurs nu i vår. Verkligen på tiden att hon lär sig dansa. Hon påpekade att det är LK.s förtjänst. Så jag anser att ju fler denna tävling kan få upp på dansgolvet, desto bättre är det. För min del är den mer än välkommen tillbaka.
Mettan
Ha,Ha leiake!! Nu får du vara på "Hugget" Nu börja snart detta elende!!
Thomas2!

Ha,ha! Mig lurar du inte.

Du säger elände. Du tycker tvärtom. Men du vågar inte erkänna det.

Men jag ser fram emot lördagen. Jag och 3 miljoner svenskar är lite "knäpp".

Jag är som Bert Karlsson. Jag vet när det är bra underhållning.

Alla bra dansband kommer ju ifrån Småland!! Ingmar Nordström,Thorleifs,Leif Blom

för att nämna några! Dom gillade jag,plus Vikingarna från Värmland.

Nu kommer det ett ungt gäng i från Kalmar. Dom vinner nog!!

Det går bra att lyssna till dom på tv, men att höra skitsnacket i mellan! Kommer du ihåg den krullhåriga??
Jag såg på ronny och ragge igår och undrar om Peter Settman är programledare i år också?
Ja det är han patrikke, han är bra som programledare,bara han lade av med detta "Kalle Ankaskrattet".

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem