Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nyårsraketer

Nyårsraketer

Nu börjar det. Ha,ha!

Jag vill inte kasta sten i glashus. Jag är själv skyldig till detta ofog i yngre dagar. Hur roligt var det. På en skala 1-10. En tvåa. Man frös om fingrarna.
Dökass.

Ica Maxi har slutat sälja fyrverkeri. Bra gjort. Verkligen.!!

Nu är det bara 2 miljoner andra butiker som skall följa efter. I min by finns det en butik som inte är inne på ICA:s linje.

Dom har tapetserat hela gården och huset med reklam om fyrverkeri.

Jag skäms över att bo i denna by. Tänkte köpa en cykel. Men inte där.
Jag lovar. Jag går inte in i den butiken. Inte ens om jag får en cykel gratis.

Lite runt 12-slaget. Givetvis. Bara ni är nyktra!

Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Det är ett jä...a ofog dett med smällandet i tid å otid. Förbjud hela middevitten å skänk pengarna till dom som behöver det eller till leiakes bensinfond eller nåt.
jigsaw!

Ha,ha!!
Middevitten. Det är nog bara du och jag som förstår.

Du menar förbjud hela skiten. Jag har aldrig hört detta uttryck.

Men du kan mer än mig.

Fyrverkeri är dyrt ,onödigt och ställer till en massa elände och borde naturligtvis vara förbjudet
Sedan finns det ju annat som är både dyrt och onödigt och ställer till flerfaldigt så mycket elände som fyrverkeri, alkohol till exempel,givetvis borde det också vara förbjudet
Annons
Vargo!

Ha,ha!

Jag kollar din profil. Du kör ju inte med Armanikostymer. Ha,ha!
Du är 76 år.

Det är bra gjort. Alla dina foton och roliga grejer. Jag är förstummad

Sug på den karamellen. Din gamle get!!
Jag för min del tror att om man förbjuder fyrverkeriförsäljning så skulle det bli ännu värre.Då skulle ungdomarna snart lära sig att tillverka egna bomber
De kan dom alla redan Vargo. Hade jag vågat googla på de så hade jag kunnat ge er lite sidor. Förbjuda alkohol!? Det är ju som ta bönemattan ifrån en muslim, det går bara inte. Nä är man bara måttlig med allting så blir allt bra. Kolla leiake-han är måttligheten själv å det funkar ju som synes bra.
Tack alla ni som tycker fyrverkerier är ett otyg.

Min stackars hund blir ett nervvrak. Och han är inte ensam om det, många hundar är i exakt samma sits.

Han får lugnande medel på nyårafton för att klara av det. Men vad hjälper det när folk bränner av raketer och smällare flera dagar före och efteråt.

Det är helt ok vid tolvsnåret på nyårsafton och ett par timmar före och efter, men snälla, inte mer än så.

jigsaw!

Detta var ditt bästa inlägg på IS i modern tid. Vågat. Minst sagt.

Men troligen nära sanningen.

Gööör braaaa!

Jag är impad. Även av Vargo. Hur en sådan gammal get kommer på
att bomber föder bomber.

Love.

Men nog är det ett jäkla gnällande va..smällarna är ju förbjudna redan räcker inte det..förbjud hela sverige från att leva,.bara gör det..å denna jäkla lutfisken,å för att inte tala om köttbullarna..fy tusan..men midsommar stången..ja de e ruggigt, dåligt förankrade träpinnar flera meter höga..skandal....å tänk på virknålarna så mycket elände de ställer till med..vill även passa på att förbjuda julmusten..bara socker o färgämnen,inte ens alkohol i denna hemska kaloribomb.. Rösta för F.r.a o andra fräna bokstavskombinationer så blir det nog bra,precis som under krigs åren o komunistjakten på arbetsplatserna med åsiktsregistreringar mm..Sverige är fanatiskt jo de var rätt stavat FANATISKT fantastikt. eller tvärt om..FÖRBJUD ALLT
lazze
Förbjuda allt? Men inte kan vi väl förbjuda IS?
leiake 2 raka rosor till dig.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem