Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem med internet

Problem med internet

Nu har jag några konstiga problem på min dator.

För det första kan jag inte använda internet med IE längre; sidan kan inte visas. ABC(nedladdningsprog) får inte kontakt med internet. Jag kan inte logga in på msn och felsöken för det funkar inte heller. Uppdateringen av virusprogrammet går inte, den säger att jag "kanske måste ansluta till internet inan".
SpySweeper kan inte heller uppdatera.
Det konstiga ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3

Hej! Lustigt, jag har precis samma problem, har gjort en ny anslutning, men tog bort den igen, för den funkade lika taskigt som den gamla. Har kollat mina tcp/ip- inställningar typ hundra gånger, startat om datorn, slagit på/av modemet, ringt sprays support, de skyllde på modemet, ringde modemtillverkaren - vi kom med gemensamma krafter fram till att modemet fungerar utmärkt. Nio av tio gånger kommer jag inte ut på nätet, & jag börjar fundera allvarligt på att byta leverantör, för jag blir skitless när det man betalar för inte funkar...suck...
Skönt att få gnälla lite, & kanske få nå't bra tips...
en del som man glömmer är att det finns återställnings punkter som i vissa fall räddar installationen , men kan även vara till förtret eftersom de ställer om datorn till ett taskigt läge igen.
Kan vara en infallsvikel att titta på

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem