Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Internet och Mat

Internet och Mat

Nu har det hänt igen,det att jag glömmer bort att kolla vad som händer på spisen medans jag kollar på webben,vet inte hur många web-brända maträtter jag nu är uppe i,men åtskilliga är det.......

Hur är det med er,har ni också problem med Mat kontra Internet ?
Antal svar på detta inlägg: 40
Sidor: «1 2 3 4

netpet
funkar LEGO Digital Designer till Vista? hittade inget på deras hemsida men det låter intressant ock kul. Lego blir man aldrig för gammal för.
netpet
Jag dricker inte heller. Men skåla i kaffe kan man ju göra. eller dricker Du inte det heller, sånt händer...

Jag är inte så släng med data på så sätt att jag använder andra Media. För övrigt har jag en gammal stationär maskin som är direktkopplad till modemet.Så har frugan en trådlös som hon tar med sig överallt och spelar bridge på. Det där med Spotify har jag inte riktigt förstått vad regler som egentligen gäller om man vill använda det gratis även framledes efter april-09.
För mig räcker ITunes radio och RealPlayer för inspelning/hemtagning och avlyssning av videos.
Ska googla på LEGO Digital Designer, vad det nu är för någonting.
Detta blev lite utanför ämnet, men det är ju Din tråd.

Allt för nu
Sov gott

netpet
Googlade på LEGO Digital Designer. Ser verkligen intressant ut.
Har byggt mycket Lego, bilar, rörliga delar & batterikomponenter osv. Spinner vidare på jigsaw,s fråga...
Funkar det i Vista och kan man köra det på Svenska och till sist
kostar det nåt???

Vh
ozzy
Annons
Jag kör själv XP Pro i nätverket,men bör inte Vista täcka XP mjukvara?


Och om det kostar något?Ja,det beror väl på hur bevandrad man är,i det här med torrentfiler.......


Det är lugnt 'Ozzy' Det här har också med matlagning att göra,he-he
P.S.Kaffe? Från morron till sena natta ............
KAFFE
Som Sagt.... Från GOD MORGON Till Kväll....
netpet
Stopp nu, innan det blir för mycket av det goda
Ej bevandrad i torrentfiler.
Tack för nedlagd tid...
Jag ligger lågt tills vidare

Ha en bra dag
Ha,Ha

Akta er för coffinförgiftning!!
Thomas2
Det är ingen fara,Ännu...,Lyckades i alla fall ta mej till hyresvärdens kontor och välja ut nya köks tapeter,Skall få ny renoverat kök med ny kyl & frys,till och med,YIPPIE.....


Ha en bra dag själv 'Ozzy'
netpet

Glöm inte att få ett tidtagareur!! Lycka till med nya köket!!

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem