Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Nyårslöften

Nyårslöften

Hej och Gott nytt år alla på IS!
Är bara lite nyfiken om några andra har avgivit några löften inför det nya året? Själv har jag tänkt mig att gå ner från 96 till 88 kg(183cm) till 1/3. Kanske funkar, men sen ska man ju hålla det oxå,är en godisråtta....Kanske någon ska sluta röka, eller som jag ta fram kebabkniven.....vi kanske kan stötta varandra?!
Anders
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

....Vore lite kul att stämma av frammåt våren hur det gått....A
Nyårslöften? hmm Det missade jag. Hade annat för mig.
Jag lovar att jag ska va snäll i år.
Annons
OK,då får vi kolla frammåt Påsk hur det gått då.....
jag säger bara att jag ska sluta röka
Slutat röka har jag gått bet på så många ggr så att jag inte ens tänker försöka sluta igen....inte just nu iaf....

Jag ska oxå gå ner i vikt....hur mycket är ovesäntligt....men ska vi sätta upp ett datum då vi kollar med varandra hur det går??
E du med på det??
Har du nåt speciellt "knep" för att tappa vikt eller är det bara ändrade mat- och motionsvanor som du ska köra med??

Föresten.....inget nyårslöfte har jag gett....dom e ju till för att brytas.....

LYCKA TILL!!
Anki,jag tänker vara ärlig mot mig själv och inventera vad jag stoppar i mig som är onödigt och försöka göra ngt åt det . Godis snax jos öl , sånt man vet innerst inne är "vikthöjande". Gå ut och ta promenader är ju bra oxå. Datum låter kul .säg den 1/4!
Övriga på IS inbjuds oxå!
Jag tänker vara mer öppen mot andra personer med vad jag tycker och tänker. positivt och negativit! Tänker inte bry mig om personer som inte bryr sig tillbaka. Nu ska det bli skillnad!

God fortsättning ALLA!
Mvh Johan
jag har lovat om jag vill elak hella året =D
Ingen annan som har något intressant löfte eller målsättning?
Jag tycker att Johans inlägg är intressant.
Anders

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem