Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Nyårslöften

Nyårslöften

Hej och Gott nytt år alla på IS!
Är bara lite nyfiken om några andra har avgivit några löften inför det nya året? Själv har jag tänkt mig att gå ner från 96 till 88 kg(183cm) till 1/3. Kanske funkar, men sen ska man ju hålla det oxå,är en godisråtta....Kanske någon ska sluta röka, eller som jag ta fram kebabkniven.....vi kanske kan stötta varandra?!
Anders
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Hej Anders!

jaså, var mitt inlägg intressant... ok, förklara :)
så kan jag säga mer varför jag skrivit dessa saker.

Mvh Johan
Johan, helt enkelt för att det var en annorlunda vinkling av ett nyårslöfte. De flesta tänker på sluta röka gå ,ner i vikt osv.
Att både ge och kräva ett störe engagemang(av alla) skulle kunna leda till att i princip hela samhället skärper upp sig,och det är ju inte så tokigt! Om fler ställer upp på samma skulle det gagna kollektivets välfärd, sluta röka ger väl möjligen den effekten oxå fast på ett annat plan!
Anders
hehe...

jomen det har med att jag och mitt ex bröt upp innan jul. det slutade på ett svekfullt och fult sätt. Däför känner jag att en ändring på livet behövs och då tyckte jag att efter årsskiftet så kunde det vara passande att börja om lite.

mvh Johan
Annons
OK, då förstår jag mer av din målsättning(lycka till).....tycker ändå att det är något att ta till sig för oss alla /Mvh Anders
Ok. Inga cigg, inga bärs, inga brudar och absolut ingen Mac-Donalds eller pizza. Här blir det bara havregryn och rotfrukter till middag. Och sen måste man gå upp 5 varje morgon.

Jag säger bara en sak. INGA NYÅRSLÖFTEN. Ställ till med fest eller res bort en sväng, så blir allt bättre om ett tag.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem