Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Tips på present

Tips på present

Hej , jag behöver tips på present till min bästa kompis hon fyller år på fredag ( 40+) o jag vet inte vad jag ska köpa till henne eller göra nåt själv jag har influensa just nu så hjärnan orkar inte tänka , har ni några tips ?

PS inte för dyra grejer för vi har redan haft 2 födelsedagar i familjen som har käkat upp pengarna (var av ett va 80 års kalas) men nåt lagom

Tackar på förhand
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Bea!

Det finns ju fina flaskor på systemet som ligger i kartong. Ingen blir ledsen av en sådan present.

Det finns ju ju även alkoholfritt men det verkar inte så mysigt.
http://www.presentimport.se/
Kolla här det kanske finns något som passar
Hej Bea
Gör som Japanerna. Det är omslaget som är det viktigaste och budskapet. "Du betyder mycket för mig". Innehållet behöver inte vara dyrt, men bör associera till Henne som person.
Vad Hon betyder för Dig.
Eftersom du är sjuk. klipp ut från ett pappersark eller guldfolie ett par "länkar" eller ett par hjärtan. Billigt och behjärtansvärt.

Låt fantasin flöda i sjuksängen......

Annons
leiake < det va faktiskt en ganska bra ide men vi ska gå o handla ihop men jag kan ju köpa nåt o försöka avleda henne från bolaget *S*

boax< WOW vilken bra länk där hittar jag ju presenter till mig själv oxå *L*

Men Ozzy va gulligt just nu så ligger det närmast just för att jag är sjuk .

Va ni är smart allihop !
Det är ju tanken som räknas eller hur?

Krya på Dig. Ramla inte från pallen när Du ser om det finns papper hemma med guldkant och rosetter kvar från i Julas..........
ja visst är det *L*

Tack , nä då jag vet hur mycke papper vi har kvar från julen o julen dess för innan *S*
Bea
antagligen är jag mossig och gammal och bör dra något gammalt över mig. Men vad betyder *bokstav* ? Är det bloggspråk, eller förkortningar i på "nätet slang". Jag hänger inte med, sorry.

Snälla förklara för en gamling som inte är med sin tid.

Ha de
Ozzy. Hej på dig nästan granne...
Om man skriver *s* är det = skratt å skriver man *l* så ler man. *asg* ja då asgarvar man. Det är chatt språk och det finns massor av sådana förkortningar i chattandet. Har du barnbarn så kolla med dom så får du en skola i chattandets värld.
Varför krånglar till det!! Använd smiley!! Så förstå alla.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem