Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Tips på present

Tips på present

Hej , jag behöver tips på present till min bästa kompis hon fyller år på fredag ( 40+) o jag vet inte vad jag ska köpa till henne eller göra nåt själv jag har influensa just nu så hjärnan orkar inte tänka , har ni några tips ?

PS inte för dyra grejer för vi har redan haft 2 födelsedagar i familjen som har käkat upp pengarna (var av ett va 80 års kalas) men nåt lagom

Tackar på förhand
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Misko
Jag ska fråga mitt barnbarn 6 månader. Hon kan säkert. skojar, jag frågar min dotter hon är en data freak. hon är nästan jämt ute och chattar. Men vad jobbigt, att skriva en asterix hela tiden före och efter.*l* *s* *g*

V brukar säga så här, apropå granne. Har vi passerat Hovslätt ännu, ja det gjorde vi för en stund sedan. Så grannar blir det. inte bara nästan.

*Ha de*
Thomas2
Här gäller det att plugga på gamla dar. Annars är man ute ur bilden och överkörd för gott. Med den listan, då kommer man inte långt med Smiley´s. Men skriver man chattspråket, då ska man vara konsekvent och hålla sig till det rakt i genom. Rena grekiskan.

http://www.danska-svenska.se/Ungdomssprak/svenskt_chattsprak.htm


Tjena mors
Det förstår alla.
Ozzy!

Jag tror att vi håller oss till det gamla språket!!
Annons
Thomas2
Jo men visst.
Härifrån fick jag present en gång...
Smidigt och bra...

http://www.nallebudet.se/OmNallebudet
Förlåt Ozzy o alla andra jag har inte varit inne o kollat här så jag såg inte att ni skrivit om mina *bokstav* men andra har förklarat det , jag har kärt mig allt sånt genom min dotter o andra som jag mött på nätet så det har blivit naturligt att använda det *S*
Men jag använder även Smilysarna här

Ninan jag känner till Nallebudet har oxå fått present därifrån *L*

Jag har gjort en liten låda med småt o gott o gillar hon det inte så kan hon fara till Sahara


Tackar alla en än gång o önskar en trevlig helg
Bea
Det samma!
Det låter som Du har frisknat till?


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem