Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Vad heter filmen?

Vad heter filmen?

Det var en film som skulle ha premiär nu nån gång. Den handlar om folk som lyssnar på dom döda via radio. Och sen skulle det komma ett spöke över till våran sida. En skräckfilm tror ja.
Jag har sett trailern, men jag kommer inte ihåg vad filmen heter.

Om någon har sett filmen: Var den bra eller?

Det är några filmer till jag undrar över, men jag kan fråga om dessa senare.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

eller det var nog return of the living dead du tänker på om de sprängde stället med en atombomb eller om det var en eldbomb.
Göcke

Jag är ju hjärndö men går omkring ialla fall. hahaha

Stämmer med The night of the Living Death. Men det finns en nyare film där dom döda också lever. Dom gamla Living Death-filmerna är lite tråkiga, men den nyare filmen är gör-rolig.
The grudge kanske???
Annons
Tjena Bubben. Ska kolla det.
Ja känner igen den filmen, men de va inte den ja letade efter. Synd att ja ska ha så dåligt minne. Men så är det när man e hjärndöd.
Dawn of the dead finns om du ska ha den absolut senaste, då menar jag ju remaken inte den från 1986 eller vad det var. men där släpper de ingen bomb, det gör de endast i return of the living dead vad jag har sett iaf. och det är 1:an av return of the living dead.
Den här filmen har jag missat. Det var en liknande film det. Va bra. Då har jag en till att titta på.

Det finns inte så mycket film i mina hemtrakter. Funderar på att flytta till Hollywood. hahaha

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem