Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Rally tävling

Rally tävling

vill pusha lite för vår rallytävling i mars
kolla in denna länk å läs :www. limams.com

Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

patrikke Jag vet inte när dom startar men om du åker till ungärdeskola där är starten där kan du få info jag tror att det är sista sträckan i år från vilket håll kommer du i från mora eller malung? den sträckan i heden är väldigt krokig och rolig att stå på sen är det bra parkering där.
Första start är 10,01 från ungärdskolan.
Jag kommer från mora hållet.

Start 10:01, tack för det:)
Vi bor ju nästan grannar, åkerby!

Tror ni att de kommer att lägga ut en kartbild där sträckorna kommer att gå eller är det hysch hysch?
Annons
första start 10,01
sträckor mm kommer eller får inte släppas förrän fredag kl 16,00
så är reglerna
ja återkommer med mera måste kolla på vasaloppet nu
OK, tack så länge.
Patrikke, gå in på www.motorsportivarmland.nu där finner du allt om rally även supercupen längst ner på sidan finns länk till noteriet som skriver noter till alla rallytävlingar i landet där finner du även tidsscheman.
sträckorna vet man fortfarande inte var är förränns på fredag

Huvudsaken är att jag vet starten, att den går klockan 10:01 från skolan.
Då kan jag åka så jag är där en bra stund före och kan köpa program och pallra mig ut med termos korv bröd räksallad och ved:) Kaffet får ej glömmas.
Helt rätt patrikke! Kaffet är alltid gott i skogen!! Hoppas att du får en trevlig lördag i lima! Hade själv tänkt åka upp men jag får jobba i stället,synd nog det är min tur att jobba över tråkigt nog men det kommer flera tävlingar där i lima nästa år och då ska jag boka upp mig.Det är en fin tävling lbc ruchen dom får jätte mycket beröm här nere i trollhättan för dom fina rally vägarna.
uppdatering inför
kolla denna länl: http://motorsport4sale.se/forum_m4s.asp#form
där kan ni hitta massa med information
ha de /peter

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem