Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Gmail

Gmail

Hej!
Är det fler än jag som har problem med att öppna Gmail-konto på google? Jag får upp att sidan Redirecting to /gmail och sedan blir svaret att sidan kan inte visas.
Tacksam för svar
Med vänlig hälsning
Tina
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Samma här, börjar bli trött på att inte komma åt min mail så nu skiter jag i det s*tans Gmail !!! >8-P
Synd för det funkade bra i början men nu är det helt jävla fucked-up, vete tusan vad de har gjort egentligen.

/JP
Jag har inga problem oavsätt OS/läsare mm
vad är gemensamt för er som inte lyckas?
Jag tror inte att alla har förstått varför du måste bli invitad för att få konto så jag ska förklara. Gmail är ingen färdig produkt det är en beta, som användare för testa för att de ska hitta buggar och fixa en heldel.

Och för att gmail ska funka så bra som möjligt så rekommenderas Firefox eller mozilla som browser. IE om ni har äldre versioner kan strula riktigt ordentligt säkert nyare åxå vilket troligen hängerihop med att IE är fulkodad.
Annons
Till Minion.

Ja jag såg inte vart jag förespråka IE men det missa jag säkert.

Sedan hur installerar du firefox på en hemsida?

Du hade missat eftermiddags kaffet när du skrev det där va? ;)
Jag har heller inga problem, vare sig med Firefox eller IE som webbläsare.

Så jag anser att Gmail är överlägset...
Jag har som sagt inte heller några som helst problem och håller med Anders - jag gillar gmail.
Och snart en webb-läsare också? http://mikrodatorn.idg.se/ArticlePages/200501/25/20050125125632_MD376/2005012512
5632_MD376.dbp.asp

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem