Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Tanvård utomlands.

Tanvård utomlands.

Hej!

Jag undrar om någon kan ge tips om billig tandvård utomlands,
helst inom EU.
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Hej Peter!

Vet du namnen på företagen som arrangerar bussresorna?
Hej!

Jag är mycket tacksam för nya förslag.

Christine
Hej!

Har du fått något bra förslag?
Annons
Hej, ville också rekommendera den Tjeckiska tandvården (som anses bland de bästa överhuvudtaget). De tar ungefär en tredjedel jämfört med de svenska priserna för motsvarande behandling.

Går nog inte slå det någon annanstans (med undantag av ett krogslagsmål förståss :)

~Paul~
Du verkar vara en modig kvinna när du framför allt vill ha det billigt! Du skriver att du behöver delimplantat och söker efter den billigaste behandling men tänker du på risker om du hamnar i "oerfarna" händer?
Man ska nog inte tro att den bästa tandvården finns i Sverige....
men den är garanterad den dyraste! Jag har bekanta som har rest till Estland för tandvård och dom har mycket bra tandläkare
där, så visst Christine kan man få bra och billig tandvård utomlands, du gör helt rätt som försöker hitta tips här.
Hej!

Det här var verkligen ett intressant ämne, tandvården i Sverige är numera så otroligt dyr att dom flesta inte har råd att gå till tandläkaren! Jag undrar om du Christine har fått in några bra tips, kanske det är flera här som är intresserad av att besöka tandläkare i utlandet, kanske vi t.o.m. kunde anordna gruppresor
till bra tandläkare i Tallin t.e.x.
Hej!

Tack alla ni som har engagerat i er denna fråga! Jag har fått in
en del tips och många har hört av sig med frågor. Ni kan maila direkt till mig om ni vill ha tips och råd om hur man tar kontakt med tandläkare utomlands, förslag på resor, boende m.m.
Email. christine377@hotmail.com

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem