Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Förslag till ny kategori

Förslag till ny kategori

Jag gillar verkligen Internetstart, men jag märker de kategorier som nu finns inte riktigt räcker till. Det blir utsvävningar som till slut leder till låsning av tråden.

Vore det inte bättre att lägga till ”Fritt Forum”, där alla får uttrycka sig om vad som helst. Även sådant strider mot IS´policy. Moderatorerna kan ju alltid låsa ämnet om det spårar ur.

Jag hade tänkt ge ett seriöst svar på en tråd, men upptäckte att den blivit låst!
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Det var ett bra förslag, fast jag tror inte att trådarna håller bättre för det.

Jo visst håller de,om de är av Björntråd.
Nä det tror jag inte...



Nu spårar det ur snart.
Annons
Var lugna!

Göcke låser snart tråden.
Va nu inte så negativ Kvibergsmyran. Men som en test så kan vi ju spåna som f..n i denna tråden för det är ju det vi kommer att göra i "fritt forum". Bra förslag till kategori. nu ska vi på dom som bestämmer, upp till kamp kära ISare.
http://archive.corren.se/sverige/?articleId=4158825
Läs detta ni som bor norr om skåne.
EJ för jigsaw
patrikke
blir jag när jag läser sånt!
finns faktiskt Skåningar med som vill göra sånt. tro´t om ni vill. Men enligt mitt tycke så ska hela sverige prata lönsbonitiska å bli snapphanar å bo med stampat jordgolv å leva vad kylen ger
va de som händer här? spåna för attan eller e ni räddans för överheten? Vi vill inte ha nåt nytt flashback men vi måste väl ha lite skoj här. finns här bara gamla gubbar å käringar? mer leiake å patrikke å dyl i IS!
OK, då håller jag käften!
Estrid
Du verkar vara en klämmig tanta! Kom igen nu å ge oss lite å bita i! Alla som vill kan skriva vad som helst i denna tråden vi måste testa vad vi kan å inte kan skriva. Rocka röven av oss Estrid.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem