Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Tjena nu e jag tebax

Tjena nu e jag tebax

Haha trodde ni verkligen att jag skulle kunna hålla mig borta från detta eminenta forum. Näpp det går verkligen inte (till somligas förtret). Nu gasar vi igång IS forum!! Här har blivit slappt å krokigt tycker jag och mer medlemmar med mig.
Till å med leiake tycks ju kroknat å det bådar inte gott för framtiden för IS.
Ska vi diskutera Webläsare kanske? !!
Kram på er alla å sätt igång å posta!
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Gä'rna för mig jigsaw. Webläsare är min favorit. (Har varit). Nu nöjer jag mig med två!! Har haft alldeles för många på min gamla dator. Det ställer bara till problem.
Kul & se dig i här igen.

Jag låter Smiey´s tala för mig i dag.
Ha,Ha ,jigsaw försvann lika fort som han dök upp!
Annons
Att kunna läsa e-post direkt ininfrån en webbläsare.
Känner jag till IE8 och Avant Browser.
Då menar jag Windows Mail & Outlock Express .
Finns det någon mer webbläsare som klarar av detta?
Äntligen fredag.
Hej Pellet!
Jaså du tycker som jag att äntligen så är det Fredag. Japp har man jobbat en hel vecka så kan det vara skönt med en helg framför sig. Jag önskar dig en underbar fredag samt helg. Ta dig en kaffetår (underbar uppfinning) å relaxa lite haha.
Kramar till er alla.

Hoppas få se lilla gubben leiake i denna tråden.
P.s om du dricker lite bira innan du postar gamle leiake så e de bara gott för det blir lite mer fart på dina inlägg då.
Fanns inga rosor så denna får duga till dig leiake
jigsaw!

Jag vill ventilera lite politik och finanskris så jag finns på andra Forum. Men när det lugnat ner sig i världen så kommer jag tillbaka, om det inte dröjer för länge så jag hinner dö innan.

Risken finns.

Bra tips om att dricka"bira". Då ser mina aktier dubbelt så mycket värda ut.
leiake!!
Kan du inte maila mig sidorna så kan jag me kolla mina aktier. Du har blivit lite "slak" på IS tycker jag. Finns ju ingen som bär upp IS längre! Nu måste vi ta tag i postbiten å skriva nya frågor eller... ja va fanken som helst, bara vi inte låter IS dö av tristess.
Sen om det handlar om webläsare eller slidkatarr det kan kvitta bara vi håller Sveriges bästa start/forumsida levande!!

Härligt!
Det var f-n i mig på tiden:)

patrikke
Du ska veta att du ledde mig in på den rätta vägen, IS-vägen den sanna vägen. Du är mer värd för mig än ett flak NG å det är inte lite du

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem