Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Tjena nu e jag tebax

Tjena nu e jag tebax

Haha trodde ni verkligen att jag skulle kunna hålla mig borta från detta eminenta forum. Näpp det går verkligen inte (till somligas förtret). Nu gasar vi igång IS forum!! Här har blivit slappt å krokigt tycker jag och mer medlemmar med mig.
Till å med leiake tycks ju kroknat å det bådar inte gott för framtiden för IS.
Ska vi diskutera Webläsare kanske? !!
Kram på er alla å sätt igång å posta!
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

Sagt var ...
Haha!
Pellet
du var mig en tjatig människa som håller på å maler ditt "mög" hela tiden!
Säg vad du vill egentligen! tycker du jag e kass som medlem eller som människa bara för jag har burit mig lite illa åt emellanåt? visst har jag svurit FAN på att aldrig återkomma å mailat daniel å radera mitt konto. Men nu ligger landet så att jag e tebax så gilla läget eller maila mig.

visst har jag postat dumma inlägg med allehanda innehåll å skitat ner IS. Men är inte det det fina med forum att man ska kunna posta va fanken man vill?

Ta en bira å lugna ner dig! jag håller mig till kaffe å rännhola rockers eller Moranisse med 142 haha.
Det är musik det så det behövs ingen annan medecin.
Tacka patrikke för det
272 gånger va denna tråd läst sist jag tittade. men bara svar från ett fåtal det säger väl en del om IS medlemmars inlägg på trådar. Ska fanken imig öppna en tråd om ....... så det blir lite fart här när inte leiake har tid! Jävla aktier.
nu e man bankrutt med men sånt e livet. Tack leiake för dom tipsen.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem