Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: TV, film och musik

Michael Jacksson +

Michael Jacksson +

En legend har gått ur tiden.
Trots min ålder måste jag tillstå att han var en skicklig sångare och dansare. och nybildare inom popen
Här en hyllningsvideo till Hans ära.

http://www.youtube.com/watch?v=7cNol31tOkU
Antal svar på detta inlägg: 52
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Nog var han stor!

Hiten black or white, där han sjöng "it doesnt matter if you are black or white"
När jag hörde den började jag fundera över vad han menade med det, han opererade ju sig så han skulle bli vit.

Sen vet jag inte om detta stämmer men jag hörde att obducenterna hittade en mjölktand under förhuden på honom.
Alla har vi vår syn o sätt att se på saker o ting,,,Vad jag tror om det är att om man köper sig fri utan rättegång o allt,,så finns en hund begraven någonstans,,vi har yttrandefrihet i sverige änn så länge,,Men det är vad jag tror på i alla fall,,,
Ja, yttrandefrihet har vi och den är viktig, men i ditt tidigare meddelande foppa, var det inget "tyckande" från dig utan ett rent påstående om en grej som inte alls är bevisad. Med tanke på allvaret i anklagelsen reagerade jag.

Ha en trevlig helg!
Annons
Visst har vi yttrandefrihet i Sverige. Men jag tycker inte att den friheten ska låta som en anklagelse när det i detta fall inte finns något som bekräftar det. Jag har mina tankar om honom, men det är mina tankar.

Kan inte vi som vuxna ha någon form av respekt och ödmjukhet inför det som har hänt idag. Michael Jackson var en stor musiker och underhållare, han är död nu och han kan inte motargumentera. RIP Michael!
Varför inte hylla artisterna innan de dör?
Han om någon var väl blivit hyllad, i många många år! Han kommer att hyllas i framtiden av sina fans och för den musik han skapade.
en beundransvärd människa

Rest in peace Michael
Naturligtvis var Michael Jackson oskyldig till alla anklagelser,
liksom OJ Simpson var oskyldig när han blev anklagad
Ironi är inte på plats i detta fall, tycker jag. OJ Simpson lever fortfarande och kan med det påverka, vilket han har gjort!
Ja som jag sa,,Alla har vi våran egen uppfattning om saker o ting,,Vissa tror på det; Andra inte,,,så är det bara,,,

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem