Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: TV, film och musik

Michael Jacksson +

Michael Jacksson +

En legend har gått ur tiden.
Trots min ålder måste jag tillstå att han var en skicklig sångare och dansare. och nybildare inom popen
Här en hyllningsvideo till Hans ära.

http://www.youtube.com/watch?v=7cNol31tOkU
Antal svar på detta inlägg: 52
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Senaste nytt:

Michael Jackson ska inte kremeras. Eftersom han till 60 % består av plast ska han istället smältas ned och återvinnas till Lego så att småbarnen kan fortsätta leka med honom i alla tider!
Fajjer !

Jag var lite ledsen när Elvis dog. Men hans död kom ju inte oväntat.

Men när Jackson dog. Jag blev helt chockad. Han var ju så levnadsglad.
Fajjer o leiake, nu retar ni bara upp folket som tycker om hans musik och hans levnadsstil , jag själv ser (såg) han förviså som bara en i mängden, M Jackson har själv valt vilket sätt han ville leva på, sen om det är synd om han eller inte vill jag inte uttala mig om, jag kommer också att dö så småningom ....
Annons
Det var bra att du klargjorde det annars har alla trott att du var odödlig.
Lite för mycket Off Topic nu ...

Men vist känner väll du dig Emans väldigt tillfredsställd nu när du kunde göra dig lustig på andras bekostnad, och helt utan att kommentera det vad rubriken gällde
Michael skall hedras som en av de främsta vi någonsin haft, men att jämföra honom med Elvis, det finns inte i min värld!
Visserligen startade jag tråden. men jag har inte direkt varit varken Elvis & M.J. fans. Men stora artister inom sina genrer det var de. Sen kan man inte jämföra olika musikstilar tycker jag. Skulle man gör det, då skulle jag förorda Soul-Jazz. /Instrumentalt/. eller Japansk Glad-jazz
Michael Jackson



Visst har vi yttrandefrihet i det här landet som foppa61 säger men under ansvar och det vill säga att förtal och kränkning är ett lagbrott. Vi vet inte varför MJ accepterade en förlikning men han styrde troligtvis inte över sitt eget liv (spekulation).Han lyssnade troligtvis mycket på vad andra sade, som han troligtvis var uppfostrad till.Man dömer inte någon på bara rykten eller?. Man ska ha klart för sig att gå i genom en rättegång är inte det lättaste. Och! hur han var som människa ska jag inte blanda ihop med hans underhållningsvärde som den stora artist jag tycker han var.Du foppa61 får ha din uppfattning och andra får ha sin men ett vill jag säga DU är en människa jag inte skulle vilja umgås med. Med dina fördömande och trångsynthet.
Kan någon Moderator avsluta denna obehagliga tråd nu?
Gärna för mig som startade tråden
Jag stänger nu.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem