Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Korsord och Bildkryss

Korsord och Bildkryss

Hej.

Kan man lösa korsord (bildkryss), direkt i datorn, utan att behöva kopiera och skriva ut det.

Häls / Weine
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

De enda kryss jag provat och försökt lösa på datorn är. Ibland lyckats lösa hela.
Aftonsbladets. Lagom tankegymnastik tycker jag.

Sen finns det säkert fler. Har inte kollat vidare.
Melodikrysset är ju sedan flera år datoriserat.
Jodå det finns en del gratiskryss som man löser i datorn. Förutom Aftonbladet så har kommunalarbetaren ett och korsord .se har ett gratiskryss. I övrigt kostar det ett par hundra om året men då har dom massor med kryss både veckovis och månadsvis och ett antal "knåp"tävlingar. Man kan gå in och testa gratis tror jag.Mvh
Annons
bocarlsson!

Jag kör ibland www.korsord.se. Där finns ett gratiskryss. Men akta er för allt annat. Det är rena bluffen. Tyvärr.

Man blir guldmedlem. Glöm det. Det heter "Dummedlem".

Bara så att ni vet.
Hej.

Vad jag menar med att lösa korsord i "datorn" är när jag får ett kopierat, korsord via E-post.
Finns det något sätt att spara detta, för att sedan lösa detta som dom datoriserade ?

Detsamm gäller olika slag av blanketter som inte är anpassade för att behandlas i dator.

Häls / Weine
Leiake!
Vad får dig att tro att korsord.se är en bluff. Jag har varit guldmedlem i ett par års tid och det funkar alldeles utmärkt. Dessutom kan man ju vinna om man skickar in. Jag har vunnit tialotter flera gånger men det är ju korsorden som lockar. Ibland skadar det ju inte med lite huvudbry så man sätter i igång de små grå där uppe. Så kryssa på bara.
bocarlsson!

OK! Är du nöjd! Ingen fara!

Men ni skall veta att detta med lotter och gulddiplom är lite på gränsen.

Allt som kostar typ 169:-/år plus möbelgrupper som kostar 9.999:-

Jag ångrar mig. Det är inte bluff. Det är"bondfångeri".

Själv löser jag minst 3 korsord om dagen. Jag är grym om jag får säga det själv.

Det vore kul om någon korsordkunnig ville berätta om en marig synonym.
Där man tänker på något. Så är det tvärt om.

Just känslan när man kommer på det. Fattar ni.





Det var hjälp o tips jag sökte.
Synpunkter på det ena o andra kan vi ta i ett annat forum.

Häls / Weine
wwa
Får du ett korsord tillsänt med e-posten
Måste hela hemsideadressen följa med. Annars kan du inte öppna och jobba med korsordet i datorn

Jag förstår inte vad du menar Leiake. Rena bluffen. Du verkar tycka att allt som finns på internet är bluff. Det är inte första gången du påstår liknande. Men jag har varit guldmedlem på korsord.se i 3 år nu och jag har vunnit ibland, precis som i allt annat. Man kan inte vinna varje gång. Men jag är inte medlem där för att vinna. Jag vill lösa korsord. Vad kostar en korsordstidning tror du? Jo du, den kostar lika mycket men är inte lika kul. Nej, jag tycker att korsord.se är skitkul. Och övning ger färdighet som man säger. Det är bra hjärngympa. Jag antar att om du är så jäkla grym och löser 3 korsord om dagen så kostar det också en slant.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem