Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Korsord och Bildkryss

Korsord och Bildkryss

Hej.

Kan man lösa korsord (bildkryss), direkt i datorn, utan att behöva kopiera och skriva ut det.

Häls / Weine
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Ja samma här babo43.Det inte Leiake inte fixar det är bluff och båg. Och programvaror som han inte fixar är bluff och båg. Samma med tester om IQ. Och då börjar man se ett visst mönster.
Tycker också korsord och soduko är jätte kul. Men fixar man inte saker och ting så är det säker fel på materiellt som levereras

Avslutar med ett hehe för det gör ju saker helt lättare att svälja eller hur
Inte nog med att det är värmebölja. Nu blir man påhoppad oxå.

Det är lätt att haka på erbjudanden både här och där. Det blir några hundralappar på varje ställe. Jag fick själv sanera i mitt utbud. Det blev för
dyrt efter några år.

Om man väntar lite så kommer det gratisprogram.

Göteborgs-Posten kan jag inte leva utan. Där finns korsord i massor. Idag har
jag löst 2 st. redan.

Ett synonym som är bra: Skallgång=Bena



Som vanligt blir det mycket svammel när någon frågar något.
Svaret till WWA är NEJ
Annons
PerAsk!

Det blir mycket svammel i vissa trådar. Jag håller med dig.

Men skall jag vara ärlig så fattade jag inte vad "wwa" menade.
Jag har löst bildkorsord på nätet i många år. Det är inte ett bra sätt. Lite krångligt med bokstäverna.

Det bästa är faktiskt att skriva ut sidan och sedan fylla i med kulpenna.

Dagstidningarna är bäst med sina stora kryss. Deras oglättade papper är
perfekt för ändamålet.
På korsord.se kan man lösa korsord och bildkryss utan att behöva skriva ut dem. Man kan skriva ut dem, men man måste inte göra det för att skicka in dem. Det är en bra sida, med många olika svårigheter. Där har jag varit medlem länge och löst och vunnit. Det är verkligen en bra sida! MVH bosseh
Hej, WWA! Korsord .se är bra! Jag är medlem där och löser mycket där.Där kan Du lösa korsord hela tiden och välja svårighetsgrad, Visst kostar det lite, men det gör väl korsordtidningarna också. Ett exempel är krypto, som är lite lättare att lösa än på papper, bekvämare också, för man behöver inte sudda, bara radera en ruta,så försvinner alla av den sorten. MVH bosseh

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem